v

sobota, 1 grudnia 2012

Hello December!

No i rozpoczynamy grudzień. Do Wigilii 24 dni, a do Sylwestra 31. Które święto bardziej lubicie?
Chciałam dzisiaj wstać o 10 i pójść z Klaudią do koleżanki, ale wstałam troszkę za późno i nie wyrobiłybyśmy się, żeby dojść do niej, posiedzieć i wrócić, bo musiałybyśmy iść prawie 10 km w jedną stronę. Może innym razem się uda.
Wstając liczyłam na to, że może za oknem jest choć odrobina śniegu, ale niestety śniegu nie było. Chociaż z tego co mówiła moja mama, rano padał.
Koło 14 wyszłam na 2 godziny z Klaudią posiedzieć na przystanku i  palce mi zamarzły. Nie wiedziałam, że będzie aż tak zimno! Może jednak śnieg jutro będzie ? 

przed dyskoteką
moje plany na wieczór...
pomarańczka♥

Zabieram się za czytanie Waszych blogów! 
Co dzisiaj robiliście? :)