v

poniedziałek, 31 grudnia 2012

podsumowanie 2012

*post zaplanowany
Dzisiejszy dzień spędzam na sprzątaniu i przygotowaniach do sylwestra, dlatego post napisany wczoraj.

2012... rok, w którym działo się wiele pozytywnych rzeczy, ale niestety te negatywne przeważały. O tych negatywnych konkretniej nie mogę napisać, a ogólnie to tylko tak, że straciłam wiele bliskich osób, w niedosłownym znaczeniu tego słowa, przekonałam się ile fałszywych i dwulicowych ludzi mnie otacza, jak podli potrafią być ludzie, jeśli chcą zniszczyć czyjeś szczęście... ale przynajmniej wiem, kto jest wart zaufania.
Natomiast jeśli chodzi o pozytywy. Poznałam wielu świetnych ludzi, spędziłam z nimi wiele wspaniałych dni, a te wakacje, były najlepsze <3
Mam nadzieję, że te lepsze rzeczy powtórzą się w kolejnym roku, a o negatywnych zapomnę. Zapomnę, wykreślę z życia, od godziny 00.00 nie będę ich pamiętała. Od Nowego Roku wszystko od nowa i na lepsze!

Takie małe foto-podsumowanie 2012.

A do tego chciałam wszystkim, wszystkim życzyć szczęśliwego nowego, aby był taki jak sobie wymarzycie, abyście w nim spełniali swoje marzenia oraz aby nikt i nic Wam go nie zepsuło.

26 komentarzy:

  1. Udanego Sylwka.:D

    Happy New Year.:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki! Nawzajem :). Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku !!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, u mnie też negatywne przeważały :( dlatego mam nadzieję, że 2013 będzie szczęśliwszym rokiem :) ! tego też Tobie życzę♥ Udanego sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach ! Udanej imprezy :-)
    Zapraszam na sylwestrowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęśliwego Nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podobają mi się te zdjęcia ;)
    Szczęśliwego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia!
    szczęścia w 2013! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tobie tez wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie też szczęśliwego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego dobrego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tez straciłam kilka ważnych osób;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem ta negatywna rzecz jest pozytywna, bo wiesz, kto jest z Tobą tak naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia!
    Jesteś bardzo fotogeniczna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozumiem Cię, ponieważ ja niestety też przekonałam się ile fałszywych ludzi mnie otacza. Straciłam przyjaciółkę itd. w sumie to nie było z mojej winy.

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne podsumowanie :* życzę ci wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę ci, aby ten rok był duuużo lepszy od 2012 ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)