v

sobota, 9 lutego 2013

imieninowo-urodzinowy prezent

Hej wszystkim!
Dzisiaj nie mogę dodać posta o Warszawie, ale mam nadzieję że mi to wybaczycie, bo zrobię to jutro lub w poniedziałek :)
Parę dni temu obchodziłam imieniny, a za miesiąc z kawałkiem mam urodziny. Zwykle z tej pierwszej okazji dostaję tylko życzenia, ale w tym roku była odmiana i za jednym razem dostałam prezent z dwóch okazji.
A mianowicie tym prezentem był... tablet! Na początku roku szkolnego rodzice obiecali mi go za średnią minimum 4,5. Szczerze to myślałam, że to była tylko motywacja dla mnie do nauki, ale okazało się inaczej:)
Wczoraj cały dzień "odkrywałam" w nim nowe opcje, ściągałam aplikacje, a dzisiaj znalazłam też Pou! Macie może tą aplikacje na telefonie albo tablecie? :)
W poniedziałek popołudniu jadę prawdopodobnie do dziadka na 75 urodziny, a we wtorek spróbuję wyciągnąć tatę do Puław, do mojego bratanka Mikołaja, który jest na jakimś obozie szachowym.
A Wy wybieracie się gdzieś w ferie? Czy może już szkoła? :)
♥♥♥

36 komentarzy:

  1. Ja ponoć tableta mam dostać na urodziny :D Pou.♥ jak ja kocham te grę! :D U mnie niestety szkoła ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pou <3
    Tylko po jakimś czasie się to nudzi...
    Ja już mam ferie i jak na razie to zostaję w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety szkoła -,-
    Mam Pou na telefonie,tak jak reszta klasy.Nawet chłopcy by się śmiać^^ I zawsze na przerwach siadamy pod grzejnikiem i w to gramy,a oni się śmieją :D
    Zazdroszczę tableta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pou najlepszy na nudne lekcje w szkole :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam Pou na telefonie :). Ładne zdjęcie! Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałabym tableta

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama ma zamiar kupić sobie tableta, bo nie może dobić się do komputerów xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziwny zbieg okoliczności. :D Urodziny też mam w marcu, kilka dni przed Tobą, a imieniny zapewne miałyśmy tego samego dnia :D Więc spóźnione życzenia, ale spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja juz po feriach :(
    rodzice mieli gest :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pou to moja miłość <33 a planów na ferie nie mam jakiś szczególnych :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoła :<<<
    Zapraszam na nowy wpis po tygodniowej przerwie :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoła od dwóch tygodni.....
    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog+ obserwuje, liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam dużo planów na ferie ;>
    Zapraszam do Sb.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie byłoby mieć tablet ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale bym chciała tablet :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tablet - bardzo przydatny sprzęt ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie mam planów na ferie, nie lubię planować

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety ja już wracam do szkoły ;c
    ---
    nominowałam cię do The Versatile Blogger :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chciałabym mieć tableta + śliczne zdjęcie :)
    buziaki :* :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo Pou <33 . Świetny ! : )
    A jak chcesz poczytać opowiadania to zapraszam : ).

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się skończyły ferie i luz , teraz to ja mam po 3 sprawdziany dziennie ;O
    śliczna z Ciebie dziewczyna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już drugi tydzień po feriach .;)

    OdpowiedzUsuń
  24. pou jest świetne:) fajny prezent, ja namawiam rodziców na nową lustrzankę tylko jest jeden problem mam mieć świadectwo z paskiem więc będzie ciężko:)
    karolilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)