v

niedziela, 31 marca 2013

film ?


Jak sam tytuł posta mówi- dzisiejszy dzień jest nudny. Rano wielkanocne śniadanie, potem spacer do kościoła i w zasadzie tyle pożytecznego zajęcia na dzisiaj.
Niedawno wpadł brat z dziećmi i teraz moje zajęcie polega na bieganiu od kompa do dzieci, żeby zobaczyć czy się nie pozabijały. Reszta jak to bywa przy stole, ale mi sie jakoś do tego nie spieszy :)

Obiecałam sobie, że przez święta nadrobię filmowe zaległości, więc wieczorem film. Napiszę o nim jutro :)
A w między czasie może skajpaj?

A jak tam Wasza niedziela Wielkanocna?

33 komentarze:

  1. fajne fotki ;) czekam aż napiszesz o filmie, może akurat też obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kochane zdjęcia:) fajne jest ta piosenka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chętnie obejrzała jakiś film ale nie wiem jaki :D
    Ładne zdjęcia ;)

    www.littlebird07.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja spęzam go prz Tv . ;>
    ładne zdjęcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się zabiorę za jakiś film... tylko nie wiem jaki ;<
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia. :) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia.
    Też ostatnio mam ochotę obejrzeć jakiś film :D
    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne foty;p
    ja dziś miałam gości,a teraz babski wieczorek;p

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia z dzieciakami :P fajne zdj. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też zaraz coś obejrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny mix. Wesołych świąt! ; *

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja byłam u cioci a potem u babci;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! Na moim blogu pojawił się tag, mam nadzieje, że odpowiesz na niego!
    http://natalax33.blogspot.com/2013/03/kocham-wiosne.html
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjecia ;) ja cały dzień w domu ;d a jutro mam gości. Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka ślicznotka <3

    Zapraszam do mnie bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie podobnie jak u Ciebie :) tylko bez dzieci hehe
    Fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Heej :D Świetny blog! Na pewno polecę go koleżankom ;) Zajrzysz na mojego i skomentujesz? Pojawił się u mnie nowy post pod tytułem ,, Outfit vs Outfit '' zapraszam! :) + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. no to życzę miłego biegania do dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja sama też mam straszne zaległości filmowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog :)
    Dołączyłam, jak możesz to zajrzyj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niedziela, jak niedziela... dosyć nudna, ale czasem też są porzebne takie leniwe dni <3 Zapraszam na nowy, krótki post z paroma zdjęciami m.in kwiatów oraz mojego psa ;* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cóż spędzona bardzo spokojnie z chłopakiem. :) Tylko szkoda, że ta pogoda taka tragiczna. :/

    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój dzień wyglądała wczoraj podobnie jak twój :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój wieczór bardzo podobny do twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja wyglądała podobnie jak Twoja, obijanie się w domu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)