v

piątek, 5 kwietnia 2013

jakiś pomysł ?

Ostatni raz w piątek byłam w szkole... 1 marca. Trochę dawno^^. Dzisiaj znowu przesiedziałam cały dzień w domu, bo rano nie było autobusów. Mimo, że mam dość już zimy, to serdecznie jej dziękuję za brak autobusów. :D

Jakiś czas temu stwierdziłam, że napisałabym jakiś tematyczny post, tylko nie wiem o czym. Kiedyś dostałam maila z pomysłem, żeby napisać co sądzę o przyjaźni damsko-męskiej. W sumie to spodobał mi się ten pomysł i może zrealizuję go w najbliższym czasie.:) Pytanie tylko, czy Wam by się podobał taki post?
Jeśli macie też jakieś swoje sugestie, propozycje to śmiało piszcie je w komentarzach.
Może ktoś zajrzy też na aska, photobloga i fanpage? Na photoblogu jeśli ktoś mnie obserwuje, odwdzięczam się tym samym :)

56 komentarzy:

  1. Ja chętnie przeczytam o przyjaźni damsko-męskiej. Ja osobiście uważam, że istnieje. Sama mam przyjaciela i dogadujemy się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śwoetny temat ;-) mam tylko twittera ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł z postem o przyjaźni damsko-męskiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłabym zainteresowana do posta o przyjaźni damsko-męskiej ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o posty tematyczne to jestem w nich lewa.Ale z chęcią sb twój o przyjaźni damsko-męskiej

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna fota :)
    czekam na post o przyjaźni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotka! Zrób taki post!
    lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. http://besty.pl/archive/1011409

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm. Znajomość damsko- męska? Uważam, że to dość ciekawe. Temat jest wprawdzie trudny, przynajmniej ja tak uważam, bo każdy widzi to na swój sposób. Ale chętnie bym przeczytała taki post, w którym piszesz, co ty o tym sądzisz :> W końcu każdy jest inny :>

    OdpowiedzUsuń
  10. to faktycznie trochę Cię w szkole nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie tu u Ciebie ;))

    Obserwuje !

    Zapraszam do mnie :)

    E.

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś podobna do mojej znajomej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcie :DD Mi się podoba ten temat więc czekam na Twoją notkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrób taki post ;) Lubię czytać takie tematyczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na taki post :))
    Zapraszam na już setnego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią przeczytam taki tekst:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. nie nie :D tylko 8 miałam rekolekcje, 15 była taka zawieja że nie było autobusu, 22 byłam na zakupach, 29 święta i dzisiaj znowu autobusu nie było :D

      Usuń
  18. Tak,świetny pomysł na post ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo a czemu tak ci nie po drodze do szkoły? :D Długa przerwa :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł na posta i bardzo ładne zdjęcie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też bym chciała nie chodzić do szkoły w piątki :D
    Według mnie to fajny pomysł na blog :) Ja bym się chciała dowiedzieć, co robisz że masz takie ładne włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie robię, poza myciem i używaniem odżywki ;) nie używam też suszarki, lokówki i prostownicy, bo to mocno niszczy włosy ;d
      I teraz raczej ładnymi bym ich nie nazwała :c

      Usuń
  22. To byłby świetny post !! Z niecierpliwością na niego czekam :)
    Śliczne zdj :)
    Pozdrawiam :** ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna notka ; ) Mam nadzieję , ze autobus już będą jeździć ; )
    Jesteś może na bloglovin ? Jeżeli tak zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Mam problem . Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeju piękne zdjęcie! *.*
    Tak więc: Tolerancja, przyjaźń damsko-męska tak jak w poście, hipsterzy, podążanie młodzieży za modą :P, uzależnienie od stron typu facebook, nałogi. Więcej nie mam pomysłów :)
    xoxo
    http://mozilowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. woww od 1 marca, no no..:)
    swietny pomysl na posta..:D

    OdpowiedzUsuń
  26. jakaś ty słodka na tym zdjęciu :) Mam fbl'a jak chcesz to mogę ci podać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcie :)


    http://designdetector.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. łooo to faktycznie długo Cie w szkole nie było :o ile bym miała zaleglosci przez taki czas.

    OdpowiedzUsuń
  29. ja to teraz wiecej w domu siedze bo szkole koncze i w sumie szybko wychodzimy z zajec :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcie! :33 Wpadnij do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. przyjaźń męsko damska ? jak najbardziej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tęsknię za taką zielenią jak na tym zdjęciu. :<

    OdpowiedzUsuń
  33. chętnie przeczytam jakie masz zdanie na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przyjaźń damsko-męska? Sama nie wiem... Przez jakiś czas, owszem, ale wkońcu i tak któreś się zakocha, będzie chciało pocałować to drugie... potem przejdzie i znowu będzie dobrze.
    Hahaha, podziękujmy zimie za brak autobusów. Ja nie mam za co dziękować, bo chodzę wiecznie ochlapana, obłocona, mokra i zła, bo kierowcy zamiast zwolnić to zapierdzielają jeszcze szybciej -.-

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja chętnie bym przeczytała notkę o przyjaźni damsko - męskiej. :) I mogłabyś też napisać może co sądzisz o homoseksualistach. ;D Zaobserwuję sobie. ♥ ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  36. Można wiedzieć, jak robisz to, że z yt jest sam pasek i to taki długi? :)
    Ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klikasz tam takie coś żeby dodać filmik, wybierasz po lewej stronie żeby z yt było, wpisujesz tytuł, wybierasz piosenkę, dodajesz ją, potem bierzesz "HTML" po lewej stronie u góry (obok napisu NOWY POST) i tam jest wielkość 366 i 200 coś tam:) i zmniejszasz sobie to na własne wymiary, a potem klikasz NOWY POST obok HTML

      Usuń
  37. fajny temat, mogłabyś coś skrobnąć o tym :) a moje autobusy jak an złość rano są zawsze na czas -,-

    OdpowiedzUsuń
  38. Napisz!:) Z chęcią przeczytam co sądzisz o takiej przyjaźni :D

    OdpowiedzUsuń
  39. strasznie mi sie to zdjęcie Twoje podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Napisz, napisz :)
    zapraszam na bloga modowego ; http://fashion-fashioon-bitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)