v

czwartek, 23 maja 2013

new in

Cześć! Moje nieobecności zostały wyjaśnione w ostatnim poście, ale staram się je nadrabiać. Dzisiaj pokażę w takim razie dwie nowości, które kupiłam wczoraj na zakupach z Klaudią. :)

Tenisówki są rzeczą jak dla mnie niezbędną. W zeszłym roku miałam czarne, ale się rozlatują, więc w czoraj w chińczyku dorwałam białe, za bodajże 16 zł. Dokupię pewnie też jakieś czarne, bo wiadomo- białe szybko się brudzą.
Bluzeczka za to kupiona w Cayman'ie. Trafiłam na nią przypadkiem i nawet chyba bym jej nie kupowała, gdyby nie to, że kosztowała niecałe 15 zł. Miałam chęć na białą, ale był tylko rozmiar L, a to troszkę za duży. Idealna do spodenek z wysokim stanem, które uwielbiam. ♥
Przepraszam za jakość. Mój telefon jest w naprawie, o możliwościach mojego aparatu wspominałam, a telefonem z aparatem 2 mpx nie jest łatwo zrobić dobre zdjęcia.
Podobają się rzeczy? :)

36 komentarzy:

  1. U mnie białe buty długo białe nie były. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, u mnie podobnie ;) zrobiły się szare

      Usuń
    2. mojej koleżance żółte się zrobiły ^^

      Usuń
    3. Ja pomalowałam moje mazakami, potem się wymieszały kolory…
      A teraz są szaro-żółto-tęczowe. :3

      Usuń
  2. czekam na prezentację całe "stroju" :>

    OdpowiedzUsuń
  3. takie proste białe trampki zawsze się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się napis na tej bluzce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chodzilam w takich po szkole ale faktycznie - strasznie sie brudza a potem ciezko doprac ;/ ale za taka cene ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie i tanie zakupy- naprawdę zazdroszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne trampeczki no i bluzeczka :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. I tenisówki i bluzeczka są geenialne! (; Naprawdę kosztowała 15 zł O.o? Nic tylko brać :D!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczbe trampki! Ja muszę sobie jakieś kupić :). Bluzka też ładna!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluzka :) A trampki mam podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne trampki? Naprawdę kosztowały tylko tyle?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię takich krótkich bluzek, ale trampki fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna ta bluzka ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie, takie białe buciki mega szybko się brudzą, mimo tego mam ich pare par :D Zapraszam na nowy post z wieloma zdjęciami nowego członka mojej rodziny! Będzie mi bardzo miło, pozdrawiam! ;***

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna koszulka :)
    Obserwuję i zapraszam: http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mam identyczny fason bucików, aczkolwiek czarne ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne buty <3

    http://sweetpastrylovelyteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę zainwestować w takie trampeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja sobie własnie ostatnio kupiłam czarne na rynku za 16 zł :p zapraszam do mnie i do komentowania :
    outsidekatte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakupy udane :))
    Fajne butki i koszulka. ^^
    Czekamy na następne posty :-)
    Fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham białe trampki więc jak najbardziej TAK :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna bluzka :)
    Zapraszam do mnie :) !

    OdpowiedzUsuń
  23. Tez planuję zakup tenisówek:)
    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)