v

niedziela, 26 maja 2013

święto naszych Mam

26 maja- Dzień Matki. Wszystkiego najlepszego dla wszystkich Mam♥!
Swoją niedzielę zaczęłam właśnie od złożenia życzeń mojej Mamie, a później do kościoła. Za niedługo będę musiała wziąć się za lekcje i dokończyć uzupełnianie mojego ćwiczenia z biologii. Pogoda na szczęście nie zachęca do wychodzenia na dwór, więc będzie mi dużo łatwiej się do tego zmotywować.

Przyszły tydzień będzie bardzo krótki. Do szkoły idę tylko w poniedziałek i we wtorek. W środę odeśpię wtorkowy wieczorek pożegnalny trzecich klas, który ponoć ma trwać do 24 albo do 1 w nocy. Co drugi dzień czekają mnie też spotkania. Na szczęście do bierzmowania tylko tydzień i będzie już luzik.
Życzę wszystkim udanej niedzieli, spędzonej najlepiej z ukochanymi Mamami! Co podarowaliście Rodzicielkom? ;-)

31 komentarzy:

  1. przepiękne zdjęcie ♥ . Śliczna jesteś ; *
    obserwuję i zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mojej podarowałam domowe ciasteczka i domowe spa :D
    Dla mnie przyszły tydzień też będzie krótki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bierzmowanie mam za 2 dni ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wolne dopiero w czwarte i piątek. :(
    Moja mama dostała ode mnie śniadanie do łóżka,czekoladki i kosmetyki. Wywołało to na jej twarzy śliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to co rok temu xD masło do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi cały weekend minął na nauce i dopiero teraz mam trochę czasu wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bierzmowanie mam za 3 tygodnie, a jutro o 19.30 mam spotkanie ;

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde no, jaka Ty jesteś ładna, ja nie mogę! ♥ (;
    Ja mam poniedziałek, wtorek i kawałek środy, bo testy próbne, ale w środę tuż po testach się zrywam :D
    Moja dostała 4 czekolaady i piękne życzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcie! Tobie również udanej niedzieli ;)
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w czwartek i piątek też mam wolne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mama dzisiaj cały dzień pracuje :(
    Ale rano jak wychodziła dałam jej kubeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie wyglądasz *.*
    Taki krótki tydzień to i ja bym chciała. Musze przeboleć jeszcze tą środę.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne masz oczyy. Ja mojej mamie kupiłam balsam do ciała, lakier do paznokci i lakier matujący i do tego czekolada. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już dałam storczyka a jak za kilka dni powinny przyjść perfumy, które zamówiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja co roku kupuję mamie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że mój tydzień również szybko zleci;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja standardowo kwiatki i bombonierkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj kochana wspaniałe zdjecie i w ten sposób ukazujesz częsć swojego zycia i osobowości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog :)
    zapraszam do siebie http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam wolne dopiero w czwartek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zadzwoniłam do mamy skoro świt, tylko tyle mogłam z siebie wykrzesać :P Za daleko mieszkam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Swojej mamie dałam duży bukiet konwalii :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zleci szybko ; ) Też w sumie mam tylko w poniedziałek i wtorek szkołę ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne zdjęcie, ja mamusi złożyłam życzonka :DD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)