v

wtorek, 11 czerwca 2013

wtorkowe popołudnie

Cześć! Udało mi się dzisiaj napisać sprawdzian z matematyki na 4, z czego jestem bardzo dumna, bo nic się nie uczyłam.^^ Jutro mam całoroczny sprawdzian z biologii, na który nie będę się nawet uczyć i pewnie sprawdzian z niemieckiego, na który przypomnę sobie tylko parę rzeczy.
Popołudnie zamierzam dzisiaj spędzić na skypie i oglądając filmy. Bejbi Blues już po raz drugi, ale to nic. 
 Które z tych filmów polecacie? Który Waszym zdaniem najlepszy? 

42 komentarze:

  1. Sala Samobójców najlepsza. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sala Samobójców zdecydowanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sala Samobójców zdecydowanie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd filmy ? :D
    Sala najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z nich nie oglądałam tak szczerze, bo "Sala samobójców" to nie mój klimat, a "Bejbi Blues" to słyszałam, że taki sobie. Natomiast z tego co widziałam to bardzo fajnie zapowiadał się "Mój rower" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie sala samobójców :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie fajne :)

    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bejbi Blues i Mój rower nie oglądałam,ale Sala Samobójców była świetna :)
    Powodzenia na testach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oglądałam tylko sale samobójców i ten film jest na prawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sala samobójców- najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sala samobójców najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cały czas chcę obejrzeć bejbi blues i nigdy nie ma okazji :) miłego popołudnia, uwielbiam filmy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sala samobójców ♥
    Muszę też obejrzeć bejbi blues, ale jakoś nie mogę nigdzie odszukać, a ściągając na Aresie jakiś kompletnie inny film się ściągnął -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam na zalukaj.tv obejrzeć. ;)

      Usuń
  14. oglądałam sale samobójców ale mi sie nie spodobał, może sie nie wczułam, no nie wiem ...

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog <3
    dodaję jeśli Ci się spodoba licze na to samo ! :)

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Na Bejbi blues byłam w kinie- świetny ;) Sala Samobójców też extra, a tego trzeciego to nigdy nie oglądałam... Muszę kiedyś zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie świetne :)
    sala samobójców < 33

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się calutki dzień dzisiaj uczyłam i zaraz jeszcze zajrzę do książek, żeby jutro wszystko dobrze napisać ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. 3 najlepsze polskie produkcje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluje czwórki z matematyki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie oglądałam żadnych z tych filmów oprócz Sali Samobójców. Jednak niedługo z chęcią je obejrzę ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam zamiar obejrzeć niedługo Bejbi Blues :). Wszystkie są świetne!!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, choć ogólnie nie przepadam za polskimi filmami.

      Usuń
  23. Witaj. Chciałam Cię poinformować, że na moim blogu aktualnie odbywa się rozdanie. Do wygrania są bony i okulary od Firmoo. Zapraszam do udziału! (przepraszam za spam)

    http://blog-avalon.blogspot.com/2013/06/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  24. "mój rower" nie oglądałam, a resztę polecam ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję czwóreczki z matmy, ja zawsze byłam kiepska z tego przedmiotu, więc tym bardziej szacuneczek. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Sala Samobójców naj :)
    Bejbi Blues na nie
    a Moj Rower nie oglądalam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój rower nie oglądałam. Na bejbi bluesie byłam w kinie i nie za bardzo mi się podobał ;p jedyne co mi się w nim podobało to chyba ubrania bohaterów;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Sala Samobójców, to dla mnie jeden z lepszych polskich filmów ;) A do Bejbi Blues i Mojego Rowera dopiero się przymierzam

    OdpowiedzUsuń
  29. Bejbi blues muszę to wkonću obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. oglądałam tylko "Salę samobójców" - świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ani żadnego nie oglądałem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)