v

wtorek, 6 sierpnia 2013

my favorite blogs

Cześć. Odkąd wstałam ciągle nie mam co robić i się nudzę. Na dworze w cieniu ponad 30 stopni i to lubię! Obyśmy mieli taką pogodę do końca wakacji, bo chciałabym jeszcze parę razy wybrać się nad zalew i opalić.
Ten post poświęcony jest moim ulubionym bloggerkom, na których blogi potrafię wchodzić kilka razy dzienni. Przypuszczam, że wszystkie są wam znane. :)
1. Ankyls- prawie 19-letnia Ania z Tomaszowa Mazowieckiego. Na jej bloga trafiłam (o ile się nie mylę) w maju 2011 roku. Blog od razu mi się spodobał, zainteresował mnie. Spodobało mi się to jak Ania tryska pozytywną energią, jak dąży do spełniania marzeń i jak bardzo zaangażowana jest w to co ją interesuje.

2. L I L L E  Fashion- Kinga, której bloga czytam od jakiegoś czasu, ale nie potrafię konkretnie określić od kiedy. Uwielbiam jej styl, a jej stylizacje naprawdę mnie inspirują.

3. Fashionofashopaholic- Krystyna pochodząca z Nałęczowa. Znalazłam jej bloga gdzieś w styczniu tego roku, przez mojego kuzyna a kolegę Krysi. Na blogu pokazuje swoje stylizacje, które również mnie inspirują.

4. Qnezza- Roksana mieszkająca w Wakefield w Wielkiej Brytanii. Jestem zachwycona zdjęciami, które robi. Bardzo sympatyczna dziewczyna^^

5. GumiJagoda- 18-latka ze Świdnicy. Dziewczyna, której bloga czytam od ponad roku. Wyróżnia się spośród innych tym, że (według mnie) pisze wszystko co myśli, nie zważając na słowa których używa. Wczoraj udało mi się wygrać na jej blogu konkurs :D

6. Inopportune- Beata. Jedna z najbardziej pozytywnych blogerek i osób jakie znam. Naprawdę lubię jej bloga, pozytywizm i to jak angażuje się w bloga.


Czytacie te blogi? Co myślicie o tych blogerkach? :)
Zmykam zbierać się do dentysty, miłego popołudnia!

53 komentarze:

  1. Znam bloga Ankyl, Lille i GumiJagodę! :D
    A resztę blogów chętnie odwiedzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znam tylko Ankyls i Beatę :). Przy okazji gratuluję wygranej!
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znam tylko Ankyls i Beatę :). Przy okazji gratuluję wygranej!
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytam żadnej z tych blogerek, ale mnie zachęciłaś i zacznę ;)
    + jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj i napisz to ja zrobię to samo :) wiska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam blogi Ani i Roksany :3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne blogi :))

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję wygranej :D
    Ankyl i GumiJagoda są moimi ulubionymi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. 4 na 6 znam ale z przyjemnością poznam i pany z bloga nr. 3 i 6. Zapowiada się ciekawie!
    O tak, oby taka pogoda się jeszcze długo, długo utrzymała *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. ten akurat wzięłam ostatni, ale dużo fajnych było, na przykład taki arbuzowy albo żółty w paseczki *.* Ale mama była za tym co kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez lubie ankyl :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię blog ankyls i polecam LUCY ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam przez jakiś czas, znudził mi się potem ;)

      Usuń
  12. nie znam tylko jednego bloga z tych podanych, ale zaraz wejdę i poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. znam 3 z wymienionych przez Ciebie blogerek. :)
    Z której części lubelskiego jesteś.? jeśli mozesz to odp na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roztocze, okolice Tomaszowa Lubelskiego :)

      Usuń
    2. Eh , miałam nadzieję że gdzieś bliżej ;p
      Ja niedaleko Kraśnika.

      Usuń
    3. takie tam 108 km do Kraśnika mam :D

      Usuń
    4. Mam ciocie w Tomaszowie ;D
      Kiedyś, jak ją będę odwiedzać musimy się spotkać :)

      Usuń
    5. oo! jak będziesz się wybierać to od razu pisz..:D

      Usuń
    6. Napiszę, napiszę, tylko nie wiem kiedy to będzie. Słyszałam, że jesienią mamy się wybrać, ale to jeszcze nie jest pewne.

      Usuń
  14. Ja czytam bloga: Ani, Kingi, Kasi i Beaty :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. znam, czytałam przez jakiś czas ale potem mi się znudził;)

      Usuń
  16. Znam wszystkie blogerki oprócz 4 :D

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam żadnej z nich, ale chętnie popatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. znam Ankyl i GumiJagodę, ale to Ankyl uwielbiam, jest naprawdę świetna, zaraża pozytywnym nastawieniem, gdy czytam jej bloga po prostu mi się chce, daje takiego kopa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Zapraszam na nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety żadną z tych blogerek nie znam..
    http://mondemagiquee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tylko 3 kojarzę :) Czyżbym była "zacofana blogowo" ? xd
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. HAHAH , ale zdjęcie wybrałaś :))
    wielkie dzięki :** To miłe jak ktoś docenia Twoją pracę i wkład i przez bloga dostrzega jaka jesteś :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie znam, ale muszę to nadrobić!:)
    Fajny wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  24. 1, 5 i 6 kojarzę blogi :D Czasami odwiedzam, reszty z nazwy nie kojarzę, ale zaraz poznam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. czytam Roksanę :D

    http://itsdosiababy.blogspot.com/ Poklikasz troche w banner sheinside (po prawej stronie u góry) na tym blogu? Z góry thx

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja to znam tylko 2 :D lubię Panią z numerem 2 <3

    OdpowiedzUsuń
  27. znam 3 z tych, które wymieniłaś

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytam kilka z tych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wchodzę na niektóre blogi ;)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za miejsce tutaj . ; ))
    Miło, że ktoś lubi czytać to co piszę i podobają mu się moje zdjęcia < 3

    OdpowiedzUsuń
  31. Z wyżej wymionoych przez Ciebie znam tylko trzy blogerki, ale z chęcią odwiedzę pozostałe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. większość jest mi znana :) obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)