v

czwartek, 14 listopada 2013

zimno!

Hej! Dopiero przed chwilą wróciłam do domu i siedzą sobie przed komputerem z kubkiem gorącej herbaty i wcinam naleśniki. Od rana byłam poza domem, a zaraz muszę się zabrać za masę lekcji i naukę na kartkówkę. :<
Ostatnio prawie codziennie po powrocie ze szkoły siadam przed tv z gorącą herbatką lub po prostu śpię. Jestem strasznym śpiochem i spać mogę ciągle, a zwłaszcza gdy jest tak zimno, nie ma słońca i jest szaro i ponuro.
Lubicie takie popołudniowe drzemki?;)

40 komentarzy:

  1. ale piękny kubek *.*
    oo tak, uwielbiam drzemki, człowiek od razu czuje się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki kubek. : ))
    kierunkowy48.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takiego samego laptopa...acer aspire 1690 przypadeg? nie sądzę!

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takiego samego laptopa...acer aspire 1690 przypadeg? nie sądzę!

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie potrafię usnąć w ciągu dnia ;d no chyba, że faktycznie jestem zmęczona, ale to bardzo rzadko się zdaża ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziel się naleśnikiem ^^
    Tez piję herbatkę- najlepsza na takie dni ;))

    niikablog.blogspot.com | nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też ostatnio dużo śpię, żółwik.
    I ciągle piję herbatę! Takie dni ostatnio.. niestety ;<
    nie chce mi się wgl chodzić do szkoły, wychodzić z domu itd.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. A powiedz co polecasz na zimowe wieczory aniołku?

    OdpowiedzUsuń
  9. naleśniki i nie podzieliłąś sie ze mną ? foch :D

    ja choćbm chciała to nie zasnę po południu, ale jak jestem spiaca to o 21 już spie xd

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety zimno :((((((( świetny kubek;)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Drzemki niekoniecznie, ale herbatka OBOWIĄZKOWO !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uroczy kubek :3
    Ja tez najlepiej spalabym caly dzien ale kiedy tylko chce przespac sie pol godzinki robia sie z tego 3 godziny a pozniej czuje ze mam zmarnowany dzien :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja sięgam po gorącą kawę i biorę się za naukę ;d Lubię sobie pospać, ale nie ma czasu :D

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. gorąca herbata wskazana na takie dni ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie umiem spać w dzień, zamulam się strasznie i już nic się ze mnie nie da wykrzesać. xD

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię drzemki, ale najgorsze jest to, że bardzo rzadko usypiam po południu, chyba, że jestem naprawdę wykończona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jestem śpiochem, ale mimo wszystko nie umiem spać w dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  18. teraz chyba każdy ma taki okres :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak bym miaął czas spalam bym i spała po szkole :D
    zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  20. kubek super
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/black-maxi-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie umiem spać w dzień xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kubek *,* Gdzie kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dzisiaj spałam prawie 16 godzin a dalej się nie wyspałam...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też ostatnio ciągle śpię i śpie i mi się nic nie chce :(

    Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://ja-od-a-do-z.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja ostatnio ciągle w domku, więc nawet nie wiem czy jest zimno na dworze czy nie :P

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny kubek :) a sen popołudniu to dobre rozwiązanie :d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)