v

czwartek, 23 stycznia 2014

wreszcie zima!

Witajcie! Pisałam wczoraj, że dopiero w weekend będę miała internet, ale na szczęście oddali mi go dzisiaj.Od niedzieli miałam tylko dostęp do internetu w telefonie i przyznam, że to koszmar. Nie mogłam wchodzić na blogi, a na moim mogłam akceptować tylko komentarze.  Ta zima nieźle dała w kość, bo w niedzielę i w poniedziałek nie było też prądu.  Wszystko oblodzone i zaśnieżone! Wykorzystałam to troszkę i gdy nie miałam prądu, sporo czasu spędziłam na dworze robiąc zdjęcia. Część możecie zobaczyć dzisiaj, a resztę dodam za jakiś czas. :)
 Przez następne dni pewnie będę nadrabiać zaległości i dodam wszystkie posty, które wymyśliłam w czasie ostatnich dni. :) Tymczasem zabieram się za przejrzenie blogów i odpowiedzi na komentarze. Miłego wieczoru!

34 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia! Uwielbiam zime, ciesze się że w końcu jest taka jaka powinna być :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie chyba jeszcze aż tak nie oblodziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia! :) u mnie też tak niedawno było :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to jest mieszkać w lubelskim, nie martw się u mnie jest to samo, pewnie niedługo jak nas zasypie doszczętnie to nie bd prądu ani żadnego autobusu xD

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle zima zaskoczyła,choć nie powinna bo to styczeń a mrozy były już zapowiadane :P
    u mnie teraz -17

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też nie było internetu i prądu.. ładne fotki :) u mnie też jest taka pogoda

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie to wszędzie lodowisko, a nie zima . :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za zimą ale zdjęcia wyszły ci bardzo fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia. Ślicznie to wygląda *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie jest strasznie zimo brrr.... :D

    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie drzewa wyglądają podobnie :<

    OdpowiedzUsuń
  12. ja sie nie ciesze ;( u mnie w nocy ponad - 10 stopni :((

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju ja bym chyba nie wytrzymala tyle bez pradu :o

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie na szczęście też już zima ! ;)

    zapraszam do mnie:
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie ładne zdj:))
    Prąd już jest no to Agacia też;))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja dziś zaliczyłam swoją pierwszą zimową glebę :D haha :) Ogólnie u mnie w mieście ktoś jeździł na łyżwach po chodnikach wczoraj :D Także mamy zimę na całego!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niemało Co zaliczyła glebę! Fajnie, że zima do nas przyszła. Szkoda tylko, że trochę się spóźniła ;c

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy tylko mi się wydaje, że 3 zdjęcie jest trochę nieostre? :)
    A tak to zdjęcia boskie! U mnie jest śnieg, ale chciałabym żeby chociaż przez parę dni było tak jak u Ciebie... Sesja z lodem... :)
    Czekam na pozostałe posty!
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba wina bloggera, bo u mnie na komputerze jest inne- dużo bardziej wyostrzone :)

      Usuń
    2. Możliwe, bo ostatnio często psuje jakość zdjęć... :)

      Usuń
  19. Piękne zdjęcia :) U mnie w domu kilka dni temu też nie było prądu. Na szczęście szybko go włączyli :)

    Zapraszam na mojego bloga:
    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze zdjęcie najlepsze. Ale jak dla mnie mogłoby być cieplej, bo rano, gdy wychodziłam do szkoły było -23 stopnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne są te zdjęcia! :)
    cieszę się że wróciłaś! :>

    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja wyłączyłam sobie internet w komórce bo zżeral kasę jak nie wiem...:P korzystam tylko z wifi;D

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie jest ciągle tylko trochę śniegu ale za to zima zaczęła szaleć z temperaturami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Brak internetu zmusza nas od robienia czynności, na które niby nie mamy czasu. :D Ładne zdjęcia. :P
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. nie lubię korzystać z internetu w telefonie xd

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne zdjęcia:-) zima jest piękna na fotografiach.


    zapraszam do siebie
    www.glammadz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja uciekam od zimy :) pozdrawiam kamson.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie tak samo wszystko zamarzło ;P
    hahah fajnie to wygląda :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)