v

sobota, 22 lutego 2014

Saturday day!

Hej!
Jestem od niedawna już na nogach, ale w sumie nie bardzo chce mi się coś robić. Po całym tygodniu dopadł mnie niesamowity leń, którego nawet nie mam ochoty zwalczyć. Chętnie przeleżałabym cały dzień w łóżku przed tv z jakimś dobrym jedzeniem i filmem.. wymarzony weekend. ;)
Jednak dzień zapowiada się dosyć pracowicie, bo mam sporo do zrobienia. Za chwilkę idę posprzątać mój pokój, później porobię notatki na konkurs i jeśli starczy mi chęci, to wezmę się za pracę na inny konkurs. Aj, życzcie mi powodzenia!
Też macie taki pracowity weekend, czy może stawiacie bardziej na odpoczynek? :)

Przy okazji też chciałam poinformować, że dzisiaj bądź jutro wieczorem mogą być małe problemy po wejściu na bloga, ponieważ z pomocą Roksany zamierzam wprowadzić kilka zmian.. więc z góry przepraszam za komplikacje. :)

61 komentarzy:

  1. ja stawiam na odpoczynek tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stawiam bardziej na odpoczynek bo i tak nigdzie nie moge wychodzic:(
    sliczna!
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja stawiam na pełen relaks! :D
    w takim razie życzę Ci powodzenia :* :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo widzę, że nie tylko mi dzisiaj się nic nie chce! ;)) Ja już na szczęście jestem po sprzątaniu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie to różnie z tymi weekendami , czasem mam tak, że muszę gdzieś wyjść bo nie wytrzymam w domu, a czasem mam tak że nie chcę mi się wychodzić, dzisiaj muszę tylko posprzątać i pod wieczór spotkać się z przyjaciółką (:

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie różnie bywa z tymi weekendami, czasem mam tak że muszę wyjść z domu bo nie wytrzymam a czasem wole nigdzie nie wychodzić i zostać w domu (;

    OdpowiedzUsuń
  7. No to powodzenia! Ja stawiam na odpoczynek, zresztą, jeszcze tydzień ferii mi został ;D Ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcie :)
    Każdego dopada leń,dziwne.Ja dziś jestem w pełni aktywna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tym razem nie mam dużo nauki, więc mogę pozwolić sobie na odpoczynek :)
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie powodzenia życzę :))
    Fajne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam bardzo pracowity, ale jeszcze nic nie zrobiłam :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ♥ Cudowna koszula :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Pracowity jak nigdy ;___; muszę przepisywać zeszyty bo nie byłam w szkole w czwartek i piątek + uczyć się na niemiecki i historię ;c

    Obserwuję już od dawna i liczę na rewanż ♥ Zapraszam też do skomentowania - http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/02/i-my-idols.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja stawiam na odpoczynek :))
    śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Weekend również mam pracowity, ale za to przez cały ten tydzień czytałam książki :) Zaczęłam już 7 w tym tygodniu po czym stwierdziłam, że literatura na przełomie XV-XVIII wieku zrobiła mi w głowie takie spustoszenie, że zaczynam już mówić ówczesnym językiem typu: zamiast kiedy przyjedzie - kiedy przybędziesz, uczynisz mi ten zaszczyt..., podaj mi moje przyodzienie kochanie :) Generalnie domownicy tylko na każdym kroku się ze mnie śmieją i podobno wyglądam troszkę jakbym wyskoczyła już z tamtych okresów :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też wolę leniuchować w weekendy :))

    OdpowiedzUsuń
  17. odpoczynek!! :D
    Powodzenia na konkursach;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kocham leniuchować w weekendy, ale gdy przychodzi niedziela a ja nie odrobiłam jeszcze lekcji to masakra, wszystko na ostatnią chwilę.
    worldnastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. uu co zaś z blogiem kombinujesz? <33 może być jeszcze piękniej :C <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Weekend spędzam pół na pół ;) w sobotę haruję ale w niedzielę odpoczywam ;) śliczne zdjecie <3
    jestem ciekawa tych zmian ;)
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój weekend powinien być pracowity, bo mam dużo nauki, ale jednak stawiam na wypoczynek :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam wielkiego lenia..Ale jeden taki dzień zawsze się przyda po przepracowanym tygodniu xd
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://solodayworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooh , z tym leniem to na pewno nie jesteś sama :D
    Super zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. hahaha, też jestem leniem, czasem aż wstyd :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam całe ferie leniwe, piękne zdjęcie, ciekawy post i blog;)
    http://chmielublog.blogspot.com miło będzie jeśli zostawisz ślad po sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia na konkursie! Również kocham leniuchować w weekendy, niestety czas nie zawsze pozwala ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. ja zdecydowanie stawiam na odpoczynek ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też leniuchowałam :p
    Śliczne zdjęcia *u*

    ~ blogerka rybkaolka

    OdpowiedzUsuń
  29. a ja spedzilam sobie sobote w pracy...:<

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog ♥
    zapraszam do mnie :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne zdjęcie ;p

    rozladowanieinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia w konkursach! ;)) Odpoczynek również się należy :D
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam w tym tygodniu 6 sprawdzianów i zamiast się uczyć oglądam głupie filmiki na yt...

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja czasem mam ochotę poleżeć cały dzień w piżamie, ale zwykle znajomi i tak wyciągają mnie z domu i nic z tego :<

    OdpowiedzUsuń
  35. Sobota leń, niedziela leń - ile bym za to dała! :)

    http://miasto-optymizmu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak ja dawno nie miałam takiego weekendu. Ciągle gdzieś mnie nosi.

    OdpowiedzUsuń
  37. piękna koszula ! :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja ostatnio już za bardzo się lenię i chyba czas zacząć coś robić. ;p

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie wyglądasz :D Lenistwo to choroba cywilizacyjna haha :D
    Wspaniały blog! Zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne zdjęcie, dziękuje za odwiedziny, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie:)
    Pozdrawiam,
    Justyna's Style
    http://justynasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja zawsze w niedzielę mam lenia...

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja leniuchuję a książki mnie wołają :c

    OdpowiedzUsuń
  43. ślicznotka :*

    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. dzisiaj tak bardzo leniuchuje ze az mam wyrzuty sumienia :D
    noemisoul.blogspot.com
    https://twitter.com/Noemi_Soul

    OdpowiedzUsuń
  45. Codziennie dopada mnie "leń" tym bardziej, że mam ferie :) Świetny blog, piękne zdjęcie!:)
    http://chmielublog.blogspot.com miło będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad:)

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczna masz koszulę :)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja odpoczywałam z Misiem przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczny nagłówek :) Co to za konkursy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plastyczny i jakiś wiedzy o środkach z unii ;)

      Usuń
  49. również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja też ostatnio mam niesamowitego lenia :P

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)