v

sobota, 8 marca 2014

kubki- CTRL, ALT, DEL

Hej!
Jestem od 6 rano na nogach, nawet zdążyłam już wrócić z konkursu z Lublina. Powiem szczerze, że poszło mi całkiem nieźle, aczkolwiek jeśli bym się bardziej przyłożyła mogłoby być jeszcze lepiej. Ale nie ma co się rozpisywać. ;)

Wczoraj popołudniu zamiast się uczyć, buszowałam sobie po internecie i znalazłam bardzo fajne kubki. Są dość oryginalne, bo na wzór przycisków ctrl, alt i del! Pierwszy raz w życiu spotkałam się z czymś takim! :)
Kto mi takie kupi? :D

36 komentarzy:

  1. Świetne kubki :) sama bym takie chciała

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne te kubki *.*

    http://lets-her-go.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. były jeszcze chyba to wyboru białe! :D świetnie wyglądają, nowocześnie :D *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne :o
    Tylko ciekawe jak je się trzyma , bo pewnie bym się poparzyła .:D

    Ile kosztują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia niestety jaka jest ich cena :<

      Usuń
    2. Te kubki kosztują 50zł :D

      Usuń
  5. świetne te kubki :)
    http://werusiaxa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak duże są takie kubki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hahah to idealny prezent dla jakiegoś informatyka :D
    http://sweet-and-sour-bun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super kubki :D
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne kubki ^^
    Byłabym Ci bardzo wdzięczna gdybyś weszła na ten post- http://lemadreams.blogspot.com/2014/03/oh-my-god-i-just-love-these-clothes.html i poklikała w linki Sheinside :) Bardzo mi na tym zależy ponieważ staram się o współpracę ^^
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty buszmenie xD
    świetne kubki, orginalny pomysł ktoś miał :D
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne! nie kupie Ci bo sama takie chce! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale swietne ! :D Nigdy takich nie widzialam
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam je nie raz a i tak zawsze się uśmiecham jak je widzę - są pocieszne haha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne ! też takie chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne :o

    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Znakomite bardzo oryginalne :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Łołoło, nie wyglądają jak kubki xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Hah niesamowite te kubki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahahaha ja też nie widziałam nigdy czegoś takiego, ale są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe jakich są rozmiarów...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)