v

sobota, 8 marca 2014

kubki- CTRL, ALT, DEL

Hej!
Jestem od 6 rano na nogach, nawet zdążyłam już wrócić z konkursu z Lublina. Powiem szczerze, że poszło mi całkiem nieźle, aczkolwiek jeśli bym się bardziej przyłożyła mogłoby być jeszcze lepiej. Ale nie ma co się rozpisywać. ;)

Wczoraj popołudniu zamiast się uczyć, buszowałam sobie po internecie i znalazłam bardzo fajne kubki. Są dość oryginalne, bo na wzór przycisków ctrl, alt i del! Pierwszy raz w życiu spotkałam się z czymś takim! :)
Kto mi takie kupi? :D

36 komentarzy:

  1. Świetne kubki :) sama bym takie chciała

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne te kubki *.*

    http://lets-her-go.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. były jeszcze chyba to wyboru białe! :D świetnie wyglądają, nowocześnie :D *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne :o
    Tylko ciekawe jak je się trzyma , bo pewnie bym się poparzyła .:D

    Ile kosztują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia niestety jaka jest ich cena :<

      Usuń
    2. Te kubki kosztują 50zł :D

      Usuń
  5. świetne te kubki :)
    http://werusiaxa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak duże są takie kubki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hahah to idealny prezent dla jakiegoś informatyka :D
    http://sweet-and-sour-bun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super kubki :D
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne kubki ^^
    Byłabym Ci bardzo wdzięczna gdybyś weszła na ten post- http://lemadreams.blogspot.com/2014/03/oh-my-god-i-just-love-these-clothes.html i poklikała w linki Sheinside :) Bardzo mi na tym zależy ponieważ staram się o współpracę ^^
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty buszmenie xD
    świetne kubki, orginalny pomysł ktoś miał :D
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne! nie kupie Ci bo sama takie chce! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale swietne ! :D Nigdy takich nie widzialam
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam je nie raz a i tak zawsze się uśmiecham jak je widzę - są pocieszne haha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne ! też takie chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne :o

    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Znakomite bardzo oryginalne :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Łołoło, nie wyglądają jak kubki xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahahaha ja też nie widziałam nigdy czegoś takiego, ale są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe jakich są rozmiarów...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)