v

piątek, 14 marca 2014

friday in home

Ale ten czas szybko leci! Już kolejny weekend, a do wakacji zostało już niecałe 100 dni! Nie mogę się doczekać już lata, tak samo jak i nowej szkoły, którą już wybrałam. :D Co prawda waham się między dwiema szkołami, ale liczę na to, że przyjmą mnie do tej do której bardziej bym chciała. W przyszłym tygodniu tylko do środy mam lekcje, a później dwa dni będę na dniach otwartych, więc będę mogła obejrzeć dokładniej oba moje 'wybory'. :)

Mój piąteczek niestety spędzam w domu. Miałam w planach spotkać się ze znajomymi, jednak byłam u lekarza, który kazał mi ograniczać wizyty na dworze (głównie przez wiatr). Jednak całego weekendu nie zamierzam spędzić w domu, oj nie! Jutro z Dominiką chcemy odwiedzić Natalkę i będziemy świętować nasze urodzinki! ♥ Oby pogoda dopisała, a śniegowe prognozy się nie spełniły.

jak dobrze, że chociaż opuchlizna z oka trochę zeszła!
A Wy macie jakieś plany na weekend? ;)

55 komentarzy:

  1. Ja weekend muszę spędzić przy książkach... :c Ale tobie życzę udanego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że zima nas już w tym roku nie zaskoczy, przecież za oknem jest takie cudowne słońce!:)
    Zdrowiej szybko:*

    cheryose.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez już nie mogę doczekać się lata i nowej szkoły , ja już swoja wybralam :D
    Weekend spędzam na przeprowadzce ._.
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju! Daj mi gryza tej pizzy!
    Ja cały weekend w domu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja piątek też spędzam w domku :)
    Mniam, smaka na pizzę mi zrobiłaś, hihi

    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie mam planów na weekend oprócz spotkania w kościele ^.-

    OdpowiedzUsuń
  7. Narobiłaś mi smaku :)
    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło. ;)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, pizza.. od 3 dni mam na nią ochote, a nie moge, bo cwicze, a bardziej nie chce, bo szkoda mi ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mi smaka narobiłaś na pizze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bym wiele dala, zeby moc sie cofnac o rok i nie wybrac tej szkole w ktorej ejstem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mi też lekarz zakazał wychodzić na dwór xD
    zdrowiej szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdradzisz na jakie szkoły i kierunki padł twój wybór? :) bardzo proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee, póki co tylko niektórzy znajomi się orientują, może niedługo powiem, albo jak się dostanę :))

      Usuń
    2. szkoda, ponieważ ja też jestem w trzeciej gimnazjum i chciałabym wiedzieć jakie szkoły inni wybierają ;/

      Usuń
    3. napisz do mnie na moim fb- tam Ci powiem ;)

      Usuń
  13. zdrowiej szybko! :)
    pizza wygląda tak pysznie, jejku!

    http://miasto-optymizmu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, w takim razie życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia :*
    Apetycznie wygląda ta pizza :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś okropna ! Taką dobrą pizzę wstawiać na bloga ? Jak ty tak możesz kobieto - przez ciebie jestem teraz głodna :D

    Pozdrawiam :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę już tylko tyle zostało do wakacji?

    OdpowiedzUsuń
  17. No to trzymam kciuki, żebyś dobrze wybrała szkołe :D
    sweet-and-sour-bun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tutaj siedzę głodna z leniuchem, a tutaj takie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczna jestes:) ja spedzam piatek z historia niestety;(

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też się na razie wyleguje w domu. zbyt wiele obowiązków związanych z nieszczesną maturą:(

    OdpowiedzUsuń
  21. zapowiada się u ciebie ciekawy dzień :)
    ja nie mam planów na weekend, ale coś się wymyśli ;)
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Pizza chodzi za mną już od jakiegoś czasu i przez Ciebie mam na nią jeszcze większą ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też odliczam do wakacji i do nowej szkoły (mam nadzieję że się dostanę) haha :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ojaaa, ale mi narobiłaś ochoty na pizze :(
    pozdrawiam i zapraszam do mnie- wróciłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj tak szybko to zleciało :D
    mmm...pizza <3

    OdpowiedzUsuń
  26. mniam..polska pizza uwielbiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, że już wybrałaś szkołę :) Pizza!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  28. Na weekend miałam sporo planów, ale własnie pogoda wszystkie je zmieniła :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj...to dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny post, ja weekend spędzam w domu :)
    mniam pizza *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. Pizza ♥ Jejku nie do wiary, że tylko tyle zostało do wakacji :/

    OdpowiedzUsuń
  32. pyszności *_*
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mm, pycha... :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja tez miałam dużo planów, ale choroba mnie zabija :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Pizza <3 Co za Grubasek ! Ja dawno nie jadłam (:

    OdpowiedzUsuń
  36. mmm.. pizza! :* pamiętam jak ja jeździłam na dni otwarte !:) nie mogłam się doczekać wyjazdu.. :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Też myślę ciągle o nowej szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  38. mmmm pizza ♥
    niestety nauka na weekend ;(

    OdpowiedzUsuń
  39. plany na weekend- nauka ;'(

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaką szkołę wybrałaś? :)

    Pizza ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Odpowiedzi
    1. matematyczno ekonomiczny albo ekonomiczno społeczny :D

      Usuń
  42. aż zgłodniałam ja zobaczyłam ta pizze, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  43. aż zgłodniałam kiedy zobaczyłam tą pizze! :D

    chciałam poinformować o zmianie adresu bloga:
    www.bezpiecznaa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem pewna, że cię przyjmą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)