v

poniedziałek, 9 czerwca 2014

sunset

Hej!
Poniedziałek był bardzo nudnym dniem i nie mam za bardzo co o nim pisać. Dlatego wpadłam na pomysł, że pokażę Wam zachód słońca, jaki udało mi się uwiecznić kilka dni temu. :) Jest to jedno z moich niewielu zdjęć zrobionych o zmierzchu. Zauważyłam, że kiedy mamy takie piękne niebo, mnie przeważnie nie ma w domu i nie mogę zrobić zdjęć. Wielka szkoda, bo uwielbiam takie zdjęcia!
Swoją drogą, chyba częściej będę publikowała tu takie sobie zdjęcia. Co o tym myślicie? ;)

19 komentarzy:

  1. Jest naprawdę wspaniałe ;)
    To bardzo dobry pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie uchwyciłaś ten zachód :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry pomysł, pokazuj zdjęcia twojego wykonania :) a zachód piękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie!:) mysle ze to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcie! Też uwielbiam zachody słońca. Często obserwuję ode mnie z okna :) Fajny pomysł z tymi zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie :))
    Kocham zachody <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahha, ja mam dokladnie ten sam problem, albo nie mam apratu, albo jestem w miejscu gdzie ten widok przyslaniaja domy :c

    OdpowiedzUsuń
  9. super zachod:) To super pomysl zebys wklejala wiecej takich zdjec :Dbuziaki
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne :) Będę polowała u siebie z aparatem na taki zachód ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam przeglądać takie zdjęcia :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcie mogą całkiem ciekawie wyglądam tylko takie fotografie na blogu, więc ja jestem na tak :)

    zapraszam do mnie poklikasz w choies w najonowszym poście ? bardzo mi pomożesz :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem zakochana w takich zdjęciach^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczne zdjęcie <3 *-*

    Obserwuję od dawna, zapraszam ;*
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)