v

wtorek, 8 lipca 2014

na poprawę nastroju

Cześć Wam!
Ale gorący dzień! Póki co spędzam go w domu, a dopiero wieczorem kiedy się ochłodzi zamierzam wyjść. Chętnie posiedziałabym trochę na słońcu, ale jakoś słabo się czuję. Oby jutro było lepiej! :)

W nocy dopadła mnie moja "letnia bezsenność" i z nudów wpadłam na pomysł, żeby obejrzeć sobie jakiś film. Potrzebowałam czegoś co polepszy mój nastrój, chociaż nie był taki zły, to nie miałam ochoty na żadne dramaty, które zazwyczaj oglądam. Padło na animowaną komedię... Rio 2! Przyznam szczerze, że choć rzadko kiedy mam chęć na takie filmy, to ten zdecydowanie zaliczam do całkiem fajnych. ;)

Może znacie jeszcze jakieś podobne animowane filmy? :D Nie licząc oczywiście Shreka, Epoki Lodowcowej i Madagaskaru. :))

24 komentarze:

  1. Jak ukraść księżyc i Minionki rozrabiają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rio jest super,a co do filmów anonimowanych to może kumba? ostatnio to oglądałam:)
    zapraszam ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kojarze zadnej fajnej bajki :c ogladam inne filmy

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj może obejrzę jakiś film animowany :) Natomiast polecam Ci obejrzeć "Klopsiki i inne zjawiska pogodowe" :)
    Zapraszam na nowy post :) Jeśli możesz skomentuj.
    http://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam niestety żadnych filmów animowanych-bardziej skłaniam się ku anime :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie oglądałam, ale zobaczę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na jakiej stronie oglądasz filmy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie najlepszy film animowany to " Jak wytresować smoka " :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też niestety cierpię na letnią nocną bezsenność, a najgorsze jest to że w dzień to mi się chce spać najbardziej :(. Obejrzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię czasem takie takie bajki :d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie tak dawno oglądałam "Zaplątani", też fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś ostatnio nudzą mnie animowane filmy i je odrzuciłam, więc nic nie polecę. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Rio, ale jeszcze nie zdążyłam oglądnąć drugiej części o.O
    Muszę to nadrobić! xD
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bylam na niej w kinie w dniu premiery . Jest to kolejna bajka (wczesniej Epoka lodowcowa, shrek itd.) Ktora nalezy do moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tej części jeszcze nie oglądałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie filmy!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Gnomeo i Julia ;p
    jest z czego się pośmiać ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)