v

sobota, 12 lipca 2014

shopping!

Witam!
Dzisiaj dość wcześnie, bo już jakiś czas jestem na nogach, a mam sporo rzeczy do zrobienia (a doba niestety tylko 24 h). Sprzątanie, ćwiczenia i parę innych rzeczy, i wyrobić się z tym wszystkim do 16. Dlaczego? Wieczorem jadę z Dominiką na Cleo i Donatana! <3 A wcześniej jeszcze trzeba się zebrać, dlatego drugi post z nowościami w tym tygodniu.

W czwartek wreszcie byłam w moim ulubionych second-handzie! Chociaż dawno go nie odwiedzałam, to tym razem udało mi się znaleźć tylko dwie dość ciekawe i ładne rzeczy. Brzoskwiniową a'la jeansową kurteczkę oraz spodenko-spódniczkę w kwiatki. Jeden z lepszych łupów. ^^
I wreszcie nowy portfel! Haha, poprzedni miałam już chyba 4 lata. Masakrycznie zniszczony, więc trzeba było w końcu znaleźć jakiś ciekawszy. Ten był chyba pierwszym w ciągu roku, jaki mi się spodobał, a jego cena nie przekraczała 20zł. :o
kosmetyki- Natura | spodnie- Cropp

Miłego dnia Kochani!

Ps. Ostatnio dużo się dzieje i zauważyłam, że albo brakuje mi czasu, albo zdjęć żeby o wszystkim pisać na blogu. Dlatego dzisiaj na Donatana i Cleo biorę aparat, żeby jutro dodać tu małą relację, a w przyszłym tygodniu spróbuję poświęcić kilka dni na bloga- napisać zaległe posty z ankiety, odpowiedzieć na wszystkie Wasze komentarze itp. :*

31 komentarzy:

  1. No to dobrej zabawy:D

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładna ta spodenko-spódnica:)

    http://marion-marrion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka jak i portfel mnie urzekły *.* Miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne rzeczy, kurteczka świetna! Udanej zabawy życzę dzisiaj! :)

    Pozdrawiam! :)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanej zabawy! ;) ps. bardzo ładna spódniczka
    Zapraszamy http://aliasonare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. aż trudno uwieżyć, że tę kurteczke i szorty dorwałaś w second handzie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny portfel, ja też ostatnio nowy sobie kupiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też muszę kupić sobie portfel, bo mój już powoli mi się nudzi :D Świetne zakupy, bardzo mi się podobają rzeczy które kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spodenko-spodniczka sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurteczka jest śliczna. :)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne nowości :)
    też muszę kupić nowy portfel, ten "stary" ma w prawdzie dopiero pół roku, ale się już spsuł :(

    OdpowiedzUsuń
  12. ubranka nie w moim stylu, ale gratuluje wypatrzenia cudeniek!

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wow jeansowa kurteczka i spodenki genialne :) nigdy bym nie pomyślała że są z seconhandu

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie potrafię odnaleźć niczego godnego uwagi w lumeksach, dlatego często zamawiam ubrania na vinted, chociaż często ceny nie różnią się od ubrać nieużywanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hohoho, no to sie pobawisz na Cleo :) udane łupy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też miałam jechać na Cleo, ale niestety mi się nie udało, a szkoda. Super ciuszki znalazłaś :)

    http://natis-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że pokażesz się niedługo w tych spodenkach :) Ciekawa jestem jak wyglądają!
    Miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ci się udało, poluję na kurteczkę w tym kolorze od dawna i jeszcze ani z sklepie ani w sh jej nie spotkałam :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jakos nie potrafie trafic na nic fajnego.. :( super jest ta spodenko spodniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja dzisiaj wybrałam się na zakupy! Świetne perełki :D
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  21. O moim portfelu nie wspomnę, bo miałam go prawie 5 lat, a jego stan był tragiczny, aż wstyd się przyznać, że go nie wyrzuciłam, ale miałam do niego jakiś sentyment. Niedawno kupiłam w croppie portfel, z którego jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeej! Ale genialne zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekamy na zdjęcia z koncertu ;)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczne rzeczy ci się udało znaleźć♡
    Ja tak nie mam :-/

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna ta kurteczka <3
    uuuu, zazdroszczę, chciałabym pojechać na koncert Donatana *.*
    baw się dobrze ^^
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Spódniczka najpiękniejsza :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie wspaniałe rzeczy! Ja nigdy nie mogę nic znaleźć :(
    Udanej zabawy! :D

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)