v

poniedziałek, 1 września 2014

po rozpoczęciu

Cześć! Dopiero niedawno wróciłam z rozpoczęcia roku, chociaż w szkole byłam zaledwie pół godzinki. Zobaczyłam wreszcie w całości moją klasę i dokładnie ogarnęłam plan lekcji. Cóż, już mogę stwierdzić że uwielbiam poniedziałki i piątki, ponieważ kończę przed 13. Pozostałe dni pewnie będą naprawdę męczące, no ale co zrobić?
Po rozpoczęciu wybraliśmy się ze znajomymi trochę do galerii, a później na pizzę. Miło było spędzić tak popołudnie, które chyba było ostatnim takim naprawdę wolnym. Czas naprawdę pożegnać wakacje. :(

A Wy jak spędziliście pierwszy dzień ? :)

26 komentarzy:

  1. Mam taka sama bluzeczke jak Twoja koleżanka :) niestety musisz to przełknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczną bluzkę! :)
    No niestety, ten moment w końcu nadszedł, ale trzeba być pozytywnie nastawionym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja spedzilam dzien zwyczajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to fajnie było ;)
    Ja w domu siedziałam po zakończeniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne fotki! Ja cały dzień siedzę w domku^^ Ładnie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. ten dzień był dla mnie mega dołujący

    OdpowiedzUsuń
  7. Również w galerii z przyjaciółmi :)
    natalierosalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja po rozpoczęciu wybrałam się na zakupy :) Śliczną masz koszule.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. słabo :/ źle pożegnałam te wakacje.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja spędziłam pierwszy dzien szkoly z chłopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ze znajomymi z klasy poszłam po rozpoczęciu, i juz mi sie do szkoły nie chce chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie Ci w takich włosach;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądałaś <3
    wow, zazdroszczę kończyć przed 13, ja siedzę w szkole po 7 godzin :/

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety wakacje się skonczyły, ale nie ma co rozpaczać! Teraz czekamy do świąt haha <3

    OdpowiedzUsuń
  15. dopiero poznałam się z nowa klasą i wydaje się bardzo pozytwna i fajna ^^

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Szybkie rozpoczęcie i do domku w moim przypadku. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jak na razie znam plan lekcji, na jutro ;) pani nie pocieszyła mnie mówiąc że będziemy mieli zawalony plan lekcji i wcześnie kończyć nie będziemy :/

    Obserwuję ♥ zapraszam na nowy post ;*
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. oo przed 13 koniec lekcji? super :D
    i bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój plan jak na razie jest okropny :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju tak krotko?:( Ja chyba w zaden dzien tak nie mam haha:(
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, do trzynastej :) powodzenia w szkole ;) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No,ale chyba plan lekcji może się jeszcze zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)