v

sobota, 29 listopada 2014

postcards!

Witajcie! Chociaż za oknem mamy już śnieg a do świąt zostały niecałe 25 dni, to w mojej głowie i tak non stop siedzą jeszcze ostatnie wakacje. Wczoraj cały wieczór przeglądałam wakacyjne zdjęcia, a dziś rano przypomniało mi się, że mam jeszcze kilka wakacyjnych pocztówek, których tu nie pokazywałam. Miałam to zrobić już dawno temu, ale niestety wyleciało mi to z głowy i całkiem o nich zapomniałam. Wybacz Eryka! :*
od Martynki :*
 od Eryki :*
od cioci

Wpadła Wam któraś w oko? ;)
Miłej soboty wszystkim! I udanych Andrzejek. ;)

18 komentarzy:

  1. Ta z Gdańska jest piękna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze w nowym mieście kupuję pocztówki i je zbieram ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest z Władysławowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ohhh, aż przypominaja sie wakacje;)xx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam malo pocztowek:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pocztówki ♡

    m-inis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie pocztówki są bardzo ładne :)
    Ja tam chyba andrzejek nie obchodzę :/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również zbieram pocztówki i mam ich sporo w swojej kolekcji, lecz prawdą jest to, że kupiona tak nie cieszy jak ta wyjęta ze skrzynki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jak to ostatnio ujęła moja mamuśka 'pocztówki to taka tradycja', faktycznie w ostatnim czasie jest jakaś moda na wysyłanie sobie pocztówek i w ogóle. ja zazwyczaj stawiam na ręcznie wykonane kartki na Święta Bożego Narodzenia lub na Wielkanoc.
    buziaki,
    n-ieulotne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham pocztówki! ♥
    Z Gdańska najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)