v

czwartek, 11 lutego 2016

new in

Cześć!
Jak się macie? Ja w tym tygodniu żyję już resztkami sił, czekając niecierpliwie na ferie, które mam na szczęście od soboty. Nareszcie trochę wolnego czasu, odpoczynku i regeneracji. :)

Ale teraz nie o tym. Dawno nie było żadnego postu z nowościami, więc czas go przywrócić! Pokazuję więc moje zakupy z ostatniego czasu, a w sumie z ostatniego tygodnia. Nie ma co się rozpisywać na ich temat, ale powiem tyle, że uwielbiam tą torebkę! ♥ Piękna jest, prawda? :)
 kurtka- netmoda.pl/ spodnie- Cubus/ torebka- House
Życzę super piątku i weekendu oczywiście! :)

24 komentarze:

  1. Bardzo ładne rzeczy, torebka faktycznie super:)
    Jak ja Ci zazdroszczę tych ferii- moje już dawno przeminęły :c

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze tylko jutro! chyba musze do house'a się wybrać bo śliczna torebka :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mi się podoba to, że są w czerni <3 :P

    OdpowiedzUsuń
  4. wychodzę z założenia, że czarnych spodni nigdy za wiele !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku, ja własnie ferie skonczylam :( Ale Ci zazdroszcze :(
    Zapraszam do mnie
    http://magda-ola.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna torebka! Też ostatnio zakupiłam swoją w Housie :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne nowości
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już nawet zapomniałam o moich feriach, tak dawno były :( Udanego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne rzeczy :)
    Dobrej jakości jest kurtka? Polecasz czy nie? Zastanawiam się nad kupnem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, mam pytanie nie na temat, jednakże mogłabyś mi powiedzieć, jak wygląda badanie lekarskie na prawo jazdy? Będę je mieć w ośrodku w poniedziałek i trochę mnie to zastanawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie lekaż zapytał czy jestem chora na padaczkę albo coś w tym stylu, ale sprawdza jeszcze chyba wzrok :) nic strasznego :)

      Usuń
    2. Dziękuję:)

      Usuń
  11. Ta czerwień z GR wygląda świetnie. Ciekawe jak prezentuję się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna torebka :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ta torebka! Czy ona jest duża jak na np. książki szkolne (A4 formatu) czy raczej mniejsza?
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kurtka spodnie i torebka, takie klasyczne super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)