v

wtorek, 8 marca 2016

Women's Day

Cześć Dziewczyny!
Wszystkiego najlepszego z okazji Naszego święta! :) Planujecie jakoś szczególnie spędzanie tego dnia? Ja niestety nie. Dzień zleciał w szkole, a popołudniu oczywiście nic innego jak szkolne sprawy. Mimo wszystko jednak mam wyśmienity humor. To chyba dzięki mojemu chłopakowi, który w zasadzie mocno mnie dziś zaskoczył.. ale o tym innym razem. ^^ Mam nadzieję, że Wam również humory dopisują i że miło spędzacie Dzień Kobiet. :)
kwiaty od Jarka i chłopców z klasy
Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, Kobietki!

8 komentarzy:

  1. Ja nie obchodze jakoś szczególnie tego dnia.
    Dzień jak codzień.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kwiaty! wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wzajemnie:*

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie również (chociaz już gruuubo po północy :D)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, ze masz dobry humor i chłopak sprawił ci miłą niespodziankę;)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)