v

środa, 6 kwietnia 2016

prawdziwa wiosna!

Czeeeść!
Pierwszy dzień szkoły w tym tygodniu już za mną i szczerze mówiąc minął mi bardzo szybko. Chociaż z drugiej strony, strasznie nie chciało mi się siedzieć dziś na lekcjach, kiedy za oknem tak ciepło i taka piękna pogoda! Uwielbiam wiosnę, te długie popołudnia i cieplutkie wieczory. Aż nie mogę doczekać się weekendu, może wtedy skorzystam z ładnej pogody. :)

Po lekcjach byłam też z tatą przełożyć egzamin na prawko. W tych nerwach po pierwszej nieudanej próbie, wybrałam sobie jeden z najgorszych dni i w dodatku godzinę szczytu. Na szczęście dało radę wszystko przełożyć. Mam nadzieję, że to podejście się uda. :)
A co słychać u Was? Korzystacie z pogody?:)

13 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, żeby się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. będę trzymać kciuki z całej siły, mnie samą też to niedługo czeka, a sprawy nie ułatwia fakt, że mój instruktor jest chyba największym gburem na świecie i w ogóle mnie nie motywuje i wspiera :D ale damy sobie radę, bo kto jak nie my! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie dziś trochę popadało i się chłodniej zrobiło,ale i tak słoneczko świeciło ;) moje korzystanie z pogody jedynie w weekend się udaje,bo tak to w pracy siedzę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety mam strasznie dużo nauki teraz, w końcu matura, ale staram się korzystać/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również nie chce się siedzieć na lekcjach kiedy jest taka piękna pogoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Początek tygodnia był naprawde piękny, teraz trochę sie pogorszyło, ale to chwilowe podobno i niedługo znowu czekają nas słoneczne dni, dlatego tryskał energia! Uwielbiam jak jest tak cieplutko na zewnątrz :)
    Cieszę się, że udało sie przełożyć termin egzaminu i trzymam kciuki, żeby wszystko ci sie udało;)

    Buziaki!
    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę pogody! U mnie w Anglii przez ostatnie dni pada ciągle deszcz :/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie dziś była świetna pogoda.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na kolejnym egzaminie będzie już super, zobaaaczysz! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. oby sie udalo! :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzsiaj u mnie zadziwiająco normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno Ci się uda! :)U mnie już dziś pada ;c Piękne zdjęcie profilowe na blogu ;)


    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)