v

czwartek, 5 maja 2016

wolne trwa

Hejka!
Dzięki maturom moja majówka przedłużona jest o 3 dni. Ogromnie się z tego cieszę, bo zawsze to więcej czasu na zrobienie kilku rzeczy czy też na jakieś miłe spędzenie czasu.

Tak jak pisałam w ostatnim poście w niedzielę ze znajomymi robiliśmy grilla. We wtorek spontanicznie i na szybko zrobiliśmy sobie małą powrótkę, a mój chłopak planuje już kolejnego grilla. Sezon grillowy najwyraźniej otwarty. :) Wczoraj wyciągnęłam mojego chłopaka na małą przejażdżkę na zakupy. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz chodziłam tak dużo po sklepach, ale na szczęście udało mi się kupić większość rzeczy, które zaplanowałam. Postaram się je na dniach pokazać. :)
Doszłam dziś do wniosku, że chyba jakoś muszę przeanalizować w stu procentach mojego bloga.. Przeglądam go ostatnio dość często, jednocześnie oglądając blogi które mnie inspirują i są moimi ideałami i.. w moim coś mi nie pasuje. Sama nie wiem co i dlaczego, ale zdaję sobie sprawę, że nie jest taki jakbym chciała. Muszę to zmienić i mam nadzieję, że dam radę. Choć wiem, że będzie trudno.. trzymajcie kciuki.

Buziaki!

10 komentarzy:

  1. Znam to uczucie, kiedy coś Ci nie pasuje w szacie swojego bloga. Ostatnio sama trochę pozmieniałam u siebie co nie co :) Ja również mam wolne, po części, bo musiałam pisać próbne matury ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to czekam na te zmiany ;)
    Ja grilla mam jutro, a tak to codziennie jestem zobowiazana do robienia obiadow, haha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze czyta się Twojego bloga, lubię tutaj wracać :) Każdy blog jest inny i oto tutaj chodzi :) Pozdrawiam
    http://nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś mi WIELKIEJ OCHOTY na grilla ;-) pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam grilla :) Mogłabym jeść i jeść różne różności non stop ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedłużona majówka również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś też tak miałam, że coś mi nie pasowało w moim. Coś brakowało mi w nim. Teraz powoli zmieniam go i co raz bardziej mi się podoba;D
    Powodzenia w zmianach:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przedłużona majówka jest chyba najlepszym co mnie spotkało :D
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym roku nie zaliczyłam jeszcze grilla, ale za to ogniska były już dwa :) Mam nadzieję, że sezon u mnie się rozkręci powoli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też ostatnio stwierdziłam, ze czegoś brakuje na naszej stronie. Ale ciągle zastanawiam się czego :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)