v

niedziela, 26 czerwca 2016

odrobina ochłody

Cześć!
Jak mija Wam niedzielne popołudnie? U mnie kolejny dzień z rzędu porządny upał. Ale nie narzekam! Uwielbiam takie wysokie temperatury, a w końcu mamy lato. :)

Niedługo właśnie idę się zebrać i jedziemy z chłopakiem i znajomymi nad zalew, żeby odrobinę się ochłodzić. Już wczoraj spędziliśmy tam trochę czasu i naprawdę fajnie w takie gorąco wskoczyć do wody. Nie mogę się doczekać. ^^
A Wy jakie macie sposoby na ochłodzenie się w taki gorący, letni dzień? :)

3 komentarze:

  1. Uwielbiam leżeć na plaży w takie upały :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałam jechać nad wodę to mój dziubek oczywiście abebebeeeee mecze są :P no i nie pojechałam a u mnie tylko możliwe jest to w sobotę po pracy lub w niedzielę bo tak to pracuje

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak, taka woda w tak upalne dni to jak wybawienie :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)