v

sobota, 9 lipca 2016

o zachodzie słońca

Cześć!
Co słychać? U mnie jakoś dziś nieciekawie, pogoda marna, w zasadzie nie mam żadnego ciekawego zajęcia... Dopiero wieczorem wybieram się z Jarkiem i naszymi znajomymi gdzieś potańczyć, ale plany nawet nie są w stu procentach pewne, więc trudno cokolwiek powiedzieć. Wszystko okaże się wieczorem. :)

Wczoraj późnym popołudniem wybrałam się z mamą na krótki spacer. Wzięłam ze sobą aparat, żeby cyknąć trochę fotek przy zachodzie słońca. Wyszły mi nawet lepiej niż chciałam, więc muszę się pochwalić. ^^

 Co o nich myślicie? Lubicie robić fotki przy zachodzie słońca? :)

10 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam robić zdjęcia o każdej porze! Piękne zdjęcia!
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne zdjęcia!! U mnnie rowniez pogoda nie zadowala :/


    www.nozi-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też nieciekawa pogoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, aż muszę się sama wybrać, choć na razie nie ma ładnych zachodów. Może dzisiaj się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, cudowna kolorystyka.
    Zachody mają w sobie coś wyjątkowego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia , ja niestety nie mam dobrego aparatu więc robię zdjęcia telefonem. Miłej zabawy życzę na imprezie jeśli się wybierzecie.

    OdpowiedzUsuń
  8. wyszły naprawdę super :D/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :) kocham spacery

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)