v

poniedziałek, 1 sierpnia 2016

chill

Cześć!
Co u Was słychać? U mnie wszystko w jak najlepszym porządku! W ostatnim czasie trochę mniej się tu odzywałam. Wspomniałam kilka postów wstecz, że było to spowodowane nudą, ale nie do końca. W dzień siedziałam w domu i dosłownie umierałam z braku zajęć, ale za to wieczory w znacznej części spędzałam ze znajomymi.

Już nie pamiętam w sumie kiedy ostatnio tyle czasu poświęcałam właśnie znajomym. Te wakacje jakoś temu sprzyjają i mega się z tego cieszę. :)
przed jednym z naszych wieczorów spędzonych w altance
Teraz zabieram się za ogarnianie mojego pokoju, bo wieczorem zamierzamy z Jarkiem skończyć oglądać Harrego Pottera, którego ostatnio nie daliśmy rady obejrzeć w całości. ^^

A jak Wy spędzacie ostatnio swój czas? Trochę przykro, że został już tylko miesiąc wakacji. :(


PS. Mam dość ważną prośbę. Jeśli możecie, wejdźcie w ten LINK i zagłosujcie na moje zdjęcie dając 5 gwiazdek. To dla mnie bardzo ważne i będę wdzięczna za tą poświęconą chwilkę. :)

13 komentarzy:

  1. Cieszę się, że w te wakacje udaje mi się robić więcej, ale z drugiej strony czuję, że mogłabym zrobić więcej :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. o kocham Harrego, haha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie życzę Ci miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ci wakacji ja czekam na urlop. Teraz akurat koleżanka jest na wolnym i pracuje po 11 godzin i jak pomyśle o tym wstawaniu o 4rano to aż mi się nie chce już nic :(

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka to ulga, ze ja juz nie muszę się przejmować szkoła haha :D /Karolina


    OdpowiedzUsuń
  6. Takie wieczory sa najlepsze! :)

    www.nozi-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie zostały 2 miesiące :) Chociaż we wrześniu pewnie zacznie się praca, więc nie będę się już tak lenić :) Rozumiem, mnie też się często nudzi, ale na szczęście ostatnio nakupiłam sobie książek i nadrabiam zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w konkursie! :)
    Ja te wakacje też w sporej części poświęcam znajomym i czuję się, jakbym odżyła! To jednak nie to samo, co spotkania w czasie roku szkolnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie jest spędzać czas z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również spędzam teraz dużo czasu ze znajomymi :) Zagłosowałam na twoje zdjęcie i trzymam kciuki :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dużo czasu spędzam w pracy, ze znajomymi mniej się spotykam. Nie mam czasu na to. :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że spędzasz fajnie czas w gronie znajomych ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)