v

sobota, 13 sierpnia 2016

night photos

Czeeść!
Wyprosiłam wczoraj to bezchmurne niebo, aby można było cokolwiek zobaczyć i w środku nocy spędziliśmy z Jarkiem prawie 2h na punkcie widokowym. Myślałam, że zamarznę! Ale przyznam szczerze: warto było!

Metodą prób i błędów jakoś udało mi się cyknąć fotki, z których naprawdę jestem dumna. Co prawda po zrzuceniu ich do komputera mogę im wytknąć naprawdę wiele wad, ale w końcu trening czyni mistrza. A to dopiero moje pierwsze takie zdjęcia. I nawet udało mi się złapać parę malusich spadających gwiazd ^^

jedyna obróbka to ramka + napis (tak na wszelki wypadek)
Pomijając same zdjęcia, widoki też były naprawdę super! Spadających gwiazd było co prawda jakoś mniej niż rok temu, ale i tak trochę z nich udało się zobaczyć i pomyśleć życzenia :)
A Wy coś widzieliście? :)

2 komentarze:

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)