v

środa, 6 marca 2013

Every blogger and owner ask.fm know what haters

Miałam dzisiaj nie pisać, bo nie wiedziałam o czym. Ale teraz siedząc sobie na asku i czytając hejty u mnie i moich znajomych, stwierdziłam że wypowiem się co na ten temat myślę :D.

Z pewnością każdy wie na czym polega hejtowanie. Jak dla mnie jest to czepianie się kogoś o byle gówno, wyzywanie go czy po prostu dowartościowanie się przez pisanie z anonima. To wszystko generalnie kierowane zazdrością. Bo przecież nikt nie czepia się cichej, szarej myszki, tylko zwykle kogoś kto się wyróżnia, bądź coś osiągnął.
Mnie osobiście na blogu nikt nie hejtuje. Za to na asku...aż humor mi się poprawia, jak widzę jakieś komentarze na mój temat♥! Odkąd mam aska dowiedziałam się już na kogo "nadaje", kogo nie lubię, kto mi się podoba, kim jestem, kim nie jestem, kogo naśladuję, kto na mnie nadaje, kim manipuluję. Takie coś zawsze poprawia mi humor :D tylko nawet nie wiem, co komu zrobiłam. Bo niczym szczególnym (poza blogiem) się nie wyróżniam wśród znajomych, ani nic szczególnego nie osiągnęłam.
Zastanawiam się też kto ma takie nudne życie że musi się interesować cudzym. Albo kto jest takim tchórzem, że nie potrafi mi powiedzieć tego prosto w twarz tylko przez anonima. Ehh...

dzisiejszy popołudniowy koszmar

Teraz chętnie poczytam Wasze opinie albo spostrzeżenia na temat hejterów ;)!
PS. Przepraszam za jakieś błędy stylistyczne czy coś w tym stylu, nie jestem dobra w pisaniu długich tematycznych postów.

27 komentarzy:

  1. hejterami nie ma się co przejmować ! Byli, są i będą :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejterzy <3 Nie ma to jak dobry hejt na początek dnia... Aż pisać się chce! A tak na poważnie, to wkurzają mnie, choć jak na razie spotkałam się z dwoma u mnie na blogu, z czego jeden komentarz usunęłam :D Tak więc... Co tu dużo gadać... Hejtowanie jest okropne, a ty świetnie to ujęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że nie ma co się przejmować :) Co Cię to obchodzi ? :D Przecież oni ukrywają się pod tym ,,anonim". Nie potrafią nawet pokazać siebie, a hejtują :)
    Zapraszam na środowego posta :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak samo :)
    Na blogu nic,a na ask,swoim nie z bloga,dowiedziałam się wszystkiego o sobie.
    Mi nawet obiecywali,że powiedzą w twarz co o mnie myślą,no cóż,to było miesiąc temu.Czekam dalej ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z twoją opinią.

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jak na razie nie mam hejterów :). Zgadzam się z tobą w 100%. Pozdrawiam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem te wszystkie hejty lecą z czystej zazdrości. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ach widzę, że nie tylko ja dzisiaj z fizyką <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejterzy sobie sami robią krzywdę:) dzięki nim wiele blogów staje się popularniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. hejtować jest bardzo łatwo, bo nikt się nie dowie, kto co powiedział. za to w oczy nie powiedzą... jacy oni wszyscy dorośli ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. hejterzy jak ja ich kocham<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fizyka to złoo. A hejterzy do dupy, na
    szczęście rzadko spotykam ich na moim blogu ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytając tytuł tego podręcznika nasuwa mi się od razu myśl w stylu: 'To je fizyka, tego nie zrozumiesz.'
    Ach, większość ludzi robi to po prostu z zazdrości albo z nudy. Nie ma się co przejmować >.<
    Miłego czwartku!

    OdpowiedzUsuń
  14. poki co nie mam hejterowm;-) wiesz ale nie wiem jak mozna nadawac na innych nie znajac ich itp...

    OdpowiedzUsuń
  15. Romans z fizyką zawsze spoko :D Hejterzy zawsze 'spoko' <3 ;x

    OdpowiedzUsuń
  16. ludzie piszący z anonima są mistrzami, w internecie potrafią zmieszać Cię z błotem, a w realu nie są w stanie spojrzeć Ci w oczy, znam to :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie można się tym przejmować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. dobrze, ze juz fizyki nie mam :p

    OdpowiedzUsuń
  19. o nie fizyka nienawidze ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. ohh nie nawidze fizyki..-_-

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh nie ma to jak hejterki... po prostu brak słów:) A fizyka to koszmar!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)