v

piątek, 29 listopada 2013

bad weather


Wreszcie piątek! Za oknem co prawda niezbyt ciekawa pogoda, ale przynajmniej nie musimy spędzać popołudnia przy książkach. :)
Bardzo mi miło, że spodobała wam się choinka spod ostatniego postu i że pomysł z notką DIY wam przypadł do gustu. Jutro spróbuję zrobić zdjęcia każdego kroku po kolei, jak ją wykonać i notki spodziewajcie się już niedługo. :)
wczorajszy widok za oknem.. blogger jak zwykle psuje jakość -.-
Planów na weekend jako takich nie mam, chociaż chcę do jutra skończyć książkę i obejrzeć wieczorem jej ekranizację. W niedziele jak zwykle trochę nauki, ale i tak święta już tuż tuż! :)
A wy macie jakieś bardziej interesujące plany na weekend?:)

Zapraszam na aska oraz do obserwowania na fb:



40 komentarzy:

  1. Możesz oddać mi śnieg. :P
    U mnie pogoda nie jest aż taka zła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że pokażesz 'krok po kroku',bo moje zdolności manualne są tragiczne,a chciałabym zrobić taką choineczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia! :)
    Ja jutro idę na urodziny, a niedziele mam w planie coś poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie w zasadzie nie pada, ani nie ma śniegu. ale wiatr i zimno nie dają żyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie na całe szczęście nie pada :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się cieszę z piątku i zgadzam się co do pogody ;c
    Na tym zdjęciu wyszłaś prześlicznie ♥_♥

    nikejla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne to zdjęcie ♥,♥ Oczywiście to Twoje, nie to przedstawiające pogodę :P

    Ostatnie dni rozdań urodzinowych, zapraszam do udziału ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię takiej pogody ;c ale ważne ,że jest już piątek <3

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/powder-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia <3
    masz piękne oczka, i świetny tusz :D
    czekam na ten post krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już wolałam śnieg niż deszcz ;<
    ale piękne zdjęcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne te kropelki deszczu =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, pogoda niezbyt zadowalająca. Chociaż u mnie nie padało ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ci zazdroszczę, masz chociaż troszkę śniegu. U mnie nawet nie zaczęło padać :c

    Obserwuję!
    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne zdjecia:) a ja lubie deszcz ale w lato ;p
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka śliczna<3

    mam do ciebie prośbę, mogłabyś przeczytać mój najnowszy post i poklikać w linki, które są w nim zamieszczone? dla ciebie to tylko chwilka a dla mnie bardzo ważne. jeśli to zrobisz to napisz jak mogę się odwdzięczyć!

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie też wczoraj padał śnieg, a potem wszystko się roztopiło i jest chlapa ;c

    OdpowiedzUsuń
  18. masz przepiękne oczy !
    nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna :o
    Zazdroszcze śniegu, u mnie wczoraj coś tam padało ale nie ma teraz :x

    OdpowiedzUsuń
  20. ale przepiękne pierwsze zdjęcie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale jesteś piękna :) :*
    Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jejku jaka Ty jesteś śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog, fajny post, przypadł mi do gustu.
    Śliczne oczy, zwracają uwagę :)

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojejku, jakie śliczne zdjęcie :D

    Zapraszam do mnie :
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/

    Oraz do polubienia mojego funpage na facebooku (gdzie możecie być na bieżąco)
    https://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998

    OdpowiedzUsuń
  25. niestety planów nie mam bo się rozchorowałam:(

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekamy na post DIY ;)
    Ps: Śliczna jesteś ! :)
    Jeśli masz ochotę zajrzyj do mnie , buziaki :)
    Olczyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie też brzydka pogoda ;(

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne ciuchy

    Obserwacja za obserwacje? Komentarz za komentarz?
    Zapraszam na mojego bloga (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale śliczne oczka!:D lubię posty DIY !:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zdjęcie. Te z deszczem :)
    http://basiek-baasiek.blogspot.com/2013/11/juz-niedugo.html <---nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie pada śnieg <3 Fajne zdjęcia
    http://my-colorful-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)