v

czwartek, 28 listopada 2013

choinka z...!

Hej! Znowu od rana chodzę prawie śpiąc i oczy mi się momentami zamykają. Niestety jutro jeszcze do szkoły i trzeba usiąść do książek, ale na szczęście to ostatni dzień i weekend. I w końcu się porządnie wyśpię.^^
Dzisiaj wreszcie spadł śnieg, a mi to od razu skojarzyło się ze świętami. :) W związku z tym, chciałam pokazać wam choinkę, jaką ostatnio zrobiłyśmy z moją mamą. Wykonana jest ze starej książki i możecie ją zobaczyć ją na poniższych zdjęciach. Pozostało nam ją tylko ozdobić, za co zamierzamy zabrać się w przyszłym tygodniu. Może podsuniecie jakiś pomysł co można dodać do niej jako ozdobę?
Taką choinkę wykonuje się bardzo łatwo, więc jeśli chcecie to któregoś dnia mogę zrobić post, w którym pokażę kolejne etapy robienia jej. Co wy na to? Życzę wszystkim miłego popołudnia!

41 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł ;)
    Też już nie mogę się doczekać dnia w którym się wyśpię ;D

    nikejla.blogspot.com <---------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka jest genialna ! :)) Może zrób jakąś gwiazdke i przymocuj na czubek ? :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem strasznie ciekawa jak to się robi! Jest świetna! Czekam na post o tym :D
    Pozdrawiam
    Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zb jak się ją rb :)

    Zapraszam do mnie : http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaah super jest, spróbuję taką zrobić :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. może chciałabyś zrobić notkę o tym, jak taką choineczkę wykonać? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł świetny!
    Dzisiejszy śnieg normalnie jhdfjfks ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. wow , fantastyczne :) mozesz zrobić post jak zrobić taką choinkę chętnie sama bym zrobiła taką;)
    mam prośbę, poklikasz u mnie w link w poście shenside? jest to dla mnie ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa i pomysłowa ta choinka :)
    koniecznie pokaż jak ją wykonac^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka świetna choinka! <3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki fajny pomysł:D
    Może skorzystam?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I proszę,dodaj post z tym jak ją zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello I'am Chris !!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    World-Directory 190 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    **********************************************

    Last news of "Directory Blogspot" "
    Soon we will award the best Fashion blog and Makeup, crafts, cooking, paintings
    The Competition is open

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wygląda :D

    U mnie ostatnie dni trwania rozdań urodzinowych, zapraszam ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja czekam, az pokazesz jak zrobilaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega pomysłowe, czekam na instukcje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo pomysłowe, ja bym na to nie wpadła :P

    OdpowiedzUsuń
  18. cieszyłabym się gdybyś zrobiła taki post bo u mnie w szkole jest konkurs na ozdobę świąteczną a ta choinka genialnie by się sprawdziła!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja wolę tradycyjną. ale ta też super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajny pomysł ;3
    Oo u mnie wczoraj padał śnieg ale już nie ma :c .
    http://choocolatelove.blogspot.com/ - Mogę prosić o klik w banner ' sheinside ' ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie Wam wyszła :)
    możesz zrobić tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne ! <3 też muszę takie zrobić :D
    http://monikaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)