v

środa, 25 lutego 2015

podobno "smak dzieciństwa"

Hej!
Jak dobrze, że środa zbliża się już do końca. To już połowa tygodnia za nami i tylko dwa dni do weekendu! ♥ A jak zleciał Wam ten dzień? Mi osobiście koszmarnie. Najpierw nie mogłam rano podnieść się z łóżka, a później zaraz na pierwszej lekcji okropnie mi poszła kartkówka z matematyki. Będzie pierwsza jedynka w tym semestrze, ale trudno. Poprawi się!
Popołudniu za to miałam wolną chwilę i wracając ze szkoły wstąpiłam do Biedronki. Udało mi się kupić tam Magic Stars, czyli podobno "smak dzieciństwa"- tak to określa większość osób. W sumie sama nie wiem dlaczego, ale mi to w ogóle nie kojarzy się z dzieciństwem. :D Nie wiem czy jako mała dziewczynka nigdy nie próbowałam tego przysmaku czy też po prostu go nie pamiętam, jednak dziś ich spróbowałam i są całkiem, całkiem! 
popołudnie z gwiazdeczkami i matematyką! ♥ :(

A Wam kojarzą się te słodkości z dzieciństwem czy nie bardzo? :)

24 komentarze:

  1. A mi się wcale one nie kojarzą z dzieciństwem, mam inne smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo kojarza mi sie z dziecinstwem i az jutro wpadne do tej biedronki!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, nie kojarzą mi się. Cieszę się, że nie jestem jedyna, która tego nie jadła w dzieciństwie!
    świetny post

    zapraszam : modoy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, pamiętam te czekoladki, jak przez mgłę... a właściwie podniebienie przypomina sobie ich cudowny smak <3 czy jadłam je w dzieciństwie to nie wiem, ale wiem że kiedy tam je uwielbiałam :)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też się one nie kojarzą z dzieciństwem :) Albo ich nie jadłam albo nie pamiętam. Powodzenia z matematyką!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi smaka zrobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham je, ale z dzieciństwem się nie kojarzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi tam też nie kojarzą się one z dzieciństwem, ale to pewnie dlatego że ich nie jadłam kiedy byłam młodsza.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako "smak dzieciństwa" określają to starsze roczniki, Ty jako dziecko nie mogłaś tego jeśc bo wtedy przestano sprzedawać to w Polsce .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie o to chodzi, że określają to roczniki bliskie mi, starsze, równe czy nawet czasem młodsze. :)

      Usuń
  10. Dla mnie nie, nigdy nie jadlam. Co innego Czekotubki!♥

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam te gwiazdeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. One dla mnie były SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie, nie kojarzą mi się z dzieciństwem. Zachęciłaś mnie do ich spróbowania, więc w poniedziałek po szkole wpadnę do biedronki i na pewno kupie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy ich nie jadłam, nie kojarzą mi się z dzieciństwem, ale skoro są w Biedronce - na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm pyszności uwielbiam je <3 Ale smak dziecinstwa? hm raczej nie bo ich nie było wtedy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też to kupiłam, ale nie widzę w tym nic nadzwyczajnego :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze je uwielbiałam. Jako mała dziewczynka latałam z koleżanką i kupowałyśmy po jednym opakowaniu. Pycha <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie kojarzą mi się one z dzieciństwem, ale to nic dziwnego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo ale mi smaka na robiłaś;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    http://onedecentsteptohappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze mówiąc jeszcze nigdy ich nie jadłam, haha :D
    Mi dumle się z dzieciństwem kojarzą:)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Magic starsy sa najlepsze na swiecie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)