v

sobota, 16 maja 2015

dzień dobry!

Witam wszystkich!
Chociaż zamierzałam się wyspać, to jestem jakoś wcześnie na nogach. Moje przeziębienie nie dało mi nawet odrobinę odpocząć, ugh. Jestem na całkowitym wyczerpaniu, a mimo to zjadłam już nawet śniadanie i za chwilę zabieram się za obowiązki!
Przede mną na początek ciężka misja uprania białych force'ów, które nie były prane od roku. Może być ciężko! Haha. :) Ale w zasadzie, wolałabym uprać sto takich par butów niż zabierać się za maturę z angielskiego i wypracowanie na polski. Może ktoś chce zrobić to za mnie?

Czas na mnie!
A co Wy dziś robicie? :) Miłego dnia!

17 komentarzy:

  1. Ja bym mogla pisac mature z angielskiego juz, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede mną matura z matematyki i też najchętniej zrobiłabym cokolwiek, byleby tylko tego nie rozwiązywać ;) Uroczy kubek, kojarzy mi się ze Świętami :D
    Czeka mnie dużo rzeczy do zrobienia, ale też osiemnastka koleżanki, więc nie wiem jak ze wszystkim zdążę przed poniedziałkiem, bo ogarnęło mnie straszne lenistwo ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. wlasnie przypomnialas mi o szkolnych obowiazkach...o nie :(

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam dużo nauki :( Powodzenia w praniu! :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia z wykonywaniem obowiązków, ja mam dzisiaj święty spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powrotu do zdrowia, bo pogoda coraz ładniejsza, aż szkoda leżeć w łóżku :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Tosty w wersji zdrowszej! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem w trakcie matur - masakra :<
    Miałam kupić ten kubek, ale jednak zdecydowałam się na inny, taki czerwony z białym reniferkiem ^^
    Pozdrawiam, tusiap.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tosty wyglądają pysznie!

    Zapraszam do siebie :)
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja takze mogłabym zrobic z 24241 innych rzeczy byleby nie musiec myslec o biologii :( chce juuuz waakacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też dzisiaj wcześnie na nogach już o 7 wstałam

    http://behealthygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Matura nie jest taka aż straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdrowiej! :)
    gdyby to była matura z niemieckiego, to bardzo chętnie bym zrobiła ją za Ciebie, haha
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowiej! :) Kocham angielski! <3 Masz świetny kubek. ^^
    http://kasia-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie pierz air forców bo podeszwa zrobi się żółta, płyn do mycia naczyń i gąbeczka! powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie prałam je szarym mydłem z białego jelenia i jest ok :D a podeszwy mam trochę żółte, bo nie da się ich doczyścić :c i chyba kiedyś je już wrzucałam do pralki :)

      Usuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)