v

niedziela, 17 maja 2015

wspomnieniem w wielkim mieście

Cześć Wam!
Miałam cały weekend spędzić w domu, ale tak wyszło, że nie wytrzymałam i wczoraj pojechałam na ognisko. Niedzielę za to spędzam typowo, narzekając ile to nie mam nauki, a jednocześnie siedząc przed komputerem się nudząc. Chociaż w sumie nie całkiem!

Naszło mnie na przeglądaniu starych folderów ze zdjęciami z różnych wycieczek i tak skojarzyłam, że właśnie zaczyna się taki wycieczkowy sezon. Ja na takiej ostatniej klasowej wycieczce byłam.. w drugiej klasie gimnazjum, tak. W lutym 2013, w Warszawie. Dlatego teraz w ogóle tego nie odczuwam, bo na żadną wycieczkę się nie wybieram. A szkoda, bo uwielbiam takie wyjazdy i chętnie bym się wybrała.
Dokładnie trzy lata temu o tej porze byłam właśnie na wycieczce w Krakowie. Była to jedna z najlepszych wycieczek na jakich byłam i powiem szczerze, że bardzo chętnie wróciłabym też do tego miasta, bo Kraków jest cudowny! Chyba w wakacje trzeba będzie wyciągnąć rodziców na krótką wycieczkę. :)


A Wy macie jakieś wycieczki szkolne? Pochwalcie się gdzie jedziecie. :) Możecie też wysłać pocztówki! ♥ :D

18 komentarzy:

  1. u nas w szkole na wycieczki przeznaczone sa 4 dni kazdego roku :D bylismy juz na jednej dwudniowej-integracyjnej, a teraz jedziemy na kolejnde 2 dni- warsztaty matematyczne, jak to przystalo na mat fiz!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym kiedyś odwiedzić Kraków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Kraków. Właściwie nigdy nie miałam do niego daleko, bo raptem dwie godziny autobusem, ale dopiero od ponad roku, odkąd studiuję, czuję to miasto całą sobą i... boję się, że gdy skończę swoją edukację i wrócę do rodzinnej miejscowości, zatęsknię za klimatem Krakowa. ;)
    Pozdrawiam
    A.

    http://still-changeable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od zawsze chciałam studiować w Krakowie i dalej mi się to marzy, mam nadzieję że uda mi się spełnić to marzenie :)

      Usuń
  4. Byłam w tyyylu polskich miastach, ale nie w Krakowie, który najbardziej chciałabym zobaczyc :c zazdroo, i mam nadzieje ze tez uda mi sie kogos namowic na wycieczke tam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do Łodzi :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Krakow rzeczywiscie jest ladny.
    Ale choc mam nawet blisko (dwie godziny autostrada) to rzadko tam bywam.
    Moja siostra studiuje w Krakowie.
    Ale tak jak byla tym miastem zachwycona, tak widze ze teraz po czterech latach troche zaczyna jej sie przejadac.


    daily-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne widoki, ja w Krakowie byłam tylko raz, ale z chęcią powtórzyłabym tę wycieczkę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mieszkam nie tak daleko od Krakowa :) Zdjęcia jak zawsze super ! ;)

    http://mylifenata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również wczoraj byłam na ognisku, a dzisiaj dzień leniuszka :)
    cheeckered.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia, ahh te wycieczki szkolne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kraków odwiedziłam kilka razy, ostatnio byłam we wrześniu i nadal bardzo mi się podoba to miasto!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już niestety nie mam wycieczek, ale za to np wczoraj wróciłam z konferencji weekendowej, także też fajny wypad ze znajomymi na studiach;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieszkam w Krakowie i uwielbiam to miasto!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. W Krakowie byłam 2 lata temu i u mnie też jest to wycieczka, którą najlepiej wspominam :D w tym roku nigdzie się nie wybieram. :)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w tym roku szkolnym już na żadną nie jadę, ale szykuje się trzydniowa we wrześniu :))
    Kraków jest piękny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)