v

wtorek, 19 maja 2015

słoneczne dni

Hej hej! Jak leci? Co u Was?
U mnie jak zwykle, nauka i brak czasu. Ostatnio jednak praktycznie non stop robię sobie dni lenia. Widzicie tą piękną pogodę za oknem? Jeśli tak, to powiedzcie mi jak można w takie piękne dni siedzieć przy książkach?! Jak dla mnie nie można w ogóle, dlatego ciągle sobie to odpuszczam i poświęcam czas na coś lepszego.

Wczoraj np. po lekcjach wyszłam z Natalką na lody. Chociaż jesteśmy razem w klasie, to praktycznie nigdy popołudniami nie mamy czasu na żadne wyjście. Co prawda długo nigdzie nie siedziałyśmy, ale zawsze coś. A dziś również olewam naukę, ponieważ jutro nie idę do szkoły, więc niedługo czas na drzemkę a potem jedziemy gdzieś z moim chłopakiem.  Aj, przydałyby się już wakacje!


Też tak ciągle leniuchujecie? :)

29 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj zrobiłam sobie takie wolne. Oo tak!Przydałyby się już wakacje:) Narobiłaś mi smaka na rożka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na wakacje z niecierpliwością! :)
    cheeckered.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj nie byłam w szkole, ale jutro już przydałoby się pójść, bo mam sprawdzian :( Niestety w szkole nie czuć jeszcze luzu..

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym miec taki dzień lenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam takiego lenia, wrócę i tylko leżę haha, nie mam ochoty, żeby robić cokolwiek innego haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio mam lenia :D Zamiast nad książkami siedzieć, to chodzę na długie spacery. Pogoda naprawdę jest piękna, choć dzisiaj u nas trochę grzmiało i padało :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wygląd :) wiem co czujesz , sama borykam sie z brakiem czasu i nagłym przesileniem nauki / http://awesoome-bloog.blogspot.com/2015/05/workout-troche-motywacji.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam! Zjadłabym takie lody. Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałyby się, przydały ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny dzień :) i zrobiłas mi smaka na lody owocowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie średnio na jeża z tą pogodą. Mniam, lody to bym zjadła ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja właśnie dzisiaj zrobiłam sobie taki dzień lenia siedzę i się nie ruszam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie mam czasu na leniuchowanie :(
    Moje plany to na razie wielki znak zapytania

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie cały czas sie cos dzieje i nie mam ostatnio zbytnio czasu na nauke ☺

    http://sisters-of-the-case.blogspot.com/2015/05/nie-gadaj-tylko-dziaaj.html

    OdpowiedzUsuń
  15. aż naszła mnie ochota na lody!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo tak mogłyby być już wakacje ! :P

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym mieć czas na lenia ;c Niby formalnie mam wakacje ale ciągle siedzę w pracy, więc strasznie Ci zazdroszczę takich dni.
    Pozdrawiam
    skinnnyraspberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale mi ochoty narobiłaś na lody jagodowe ;PP

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tam codziennie jem lody, hahah

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. mi ostatnio zdarza się leniuchować po południu, najczęściej wybieram się na lody z koleżankami :) dzisiejsze przerosły moje oczekiwania- dostałam porcję 'od serca' i mimo tego, że lód miał być średniej wielkości, myślałam, że nie dam rady go wcisnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też nie mam ochoty siedzieć przed książkami, gdy za oknem taka pogoda!
    Pysznie wyglądają te lody:)


    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  22. Całe szczeście mam już wakacje, co prawda przymusowe ale jednak wakacje ;)
    Aż mam ochotę na lody :>
    http://aroundempty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo proszę o zamazanie na moim aucie rejestracji.Ma Pani na to godzinę,jeśli nie zgłaszam sprawę na policję. A.Skrzyp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię hahahhaha ale proszę bardzo. :*:*:*

      Usuń
    2. Też kiedyś ktoś mi tak wypisywał :) Najlepsze, że dostałam dwa komentarze od dwóch różnych osób i żaden nie miał ze sobą nic wspólnego. Z tego co wiem (bo dodatkowo się z tym zapoznawałam zakładając bloga) rejestracje, które pojawiają się na zdjęciach nie muszą być zamazywane nawet jeśli osoba publikująca nie ma zgody właściciela auta :) Pani Skrzyp nawet jakby zgłosiła na policję to nic by nie zdziałała, bo 1) zdjęcie nie opisuje jej samochodu (np nie oczernia, że źle zaparkowała), 2) zdjęcie nie jest wykorzystane w celu komercyjnym, tylko na blogu osobistym, 3) w prawie nie ma żadnego nakazu o wymazywaniu tablic rejestracyjnych aut na osobistych zdjęciach, gdyż nie mają żadnego związku ustawą o Ochronie Danych Osobowych, 4) Zwykły Nowak nie jest w stanie dojść do tego kim jest właściciel samochodu po tablicach rejestracyjnych, więc dlatego zdjęcia tego typu nie są naruszeniem prawa :)

      Droga A. Skrzyp, polecam poczytać trochę Kodeksu Prawa ewentualnie w razie chęci doinformowania się zasięgnąć rady na forum prawnym. Agata nie ma obowiązku wymazywania rejestracji auta, a z tego co widzę Pani użyła w komentarzu groźby, która w przeciwieństwie do niezamazanej rejestracji jest karalna :)

      Usuń
    3. Ps. Wybacz, że tak się rozpisałam, ale sama miałam z tym problem i dlatego poradziłam się pewnego policjanta :) My blogerki z własnej dobrej woli możemy ale nie musimy zamazywać rejestracji samochodów :)

      Usuń
    4. Nic się nie stało, a nawet dziękuje za informacje. :) dobrze wiedzieć takie rzeczy, bo w sumie nie miałam pojęcia ze nie muszę zamazywać numeru rejestracyjnego, a wolałam to zrobić dla świętego spokoju. :) w sumie, nawet wątpię, żeby ten komentarz pisał prawdziwy właściciel samochodu.:D

      Usuń
  24. Ooo, jak dawno nie jadłam gałkowych lodów. <3 Chyba czas to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale bym zjadła lody <3
    Co do ostatniego zdania- dobrze, że to już wakacje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)