v

sobota, 23 maja 2015

dzień lenia

Cześć!
Ten tydzień przed nadmiar obowiązków zleciał mi bardzo szybko i nadal nic nie idzie po mojej myśli w kwestii bloga. Jednak wraz ze zbliżającymi się wakacjami i oczywiście wolnym, postaram się wszystko układać tak jak bym chciała. Oby się udało, trzymajcie kciuki!
Nie wiem jak Wy, ale ja w tą sobotę robię sobie dzień lenia. W zasadzie nie planowałam sobie tego wcześniej, ale odkąd wstałam nie mam siły podnieść się z łóżka. Wstałam koło 10-11, a mam za sobą już pierwszą drzemkę i w zasadzie z łóżka wyszłam dopiero jakieś 15 minut temu. I zaraz oczywiście tam wracam, a nawet nie będę się nudzić. :)

Teraz jeszcze przez chwilę zabieram się za odwiedzanie Waszych blogów, a jutro postaram się dodać jeden post, w którym będzie mi potrzebna Wasza pomoc. Ale to nic trudnego! :)

Miłej soboty, co dziś robicie? :)

17 komentarzy:

  1. uwielbiam te gwiazdki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja odwrotnie- na rower, rolki, zdjecia, wszedzie!:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj mam taki dzień. Przed chwilą dopiero co z piżamy wyskoczyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię też czasem poleniuchować :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam dzień lenia od tygodnia, bo już po maturach.
    łii, widze gwiazdki z Milky Waya<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah, mój dzień wyglądał podobnie. Zrobiłam sobie tylko małą przerwę na zakupy. Za to ja czytałam dziś "Miniaturzystkę". "Zac&Mia" też całkiem fajne, ale... bez szału. Mam nadzieję, że tobie się podobało ;)

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są takie leniwe dni :)
    cheeckered.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też sobie pozwoliłam dzisiaj poleniuchować. I przy okazji pożegnałam się z milką oreo hihi ;) A te paluszki w czekoladzie są pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi brakuje takiego dnia na lenistwo:(

    OdpowiedzUsuń
  10. ja niestety nie mogę sobie zrobić takiego dnia ;/ walczę o lepsze oceny ;/

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam dzis taaaaki dzien Lenia! :D ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wczoraj byłam na pikniku klasowym , ale dzis mam za to taki dzień lenia ;D

    dominisiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. też wczoraj miałam taki dzień :D ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. też miałam taki dzień <33

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  15. Te paluszki z czekoladą smakują prawie jak moje ulubione japońskie Pocky! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)