v

niedziela, 24 maja 2015

podrzuć pomysł

Witajcie! Wspomniałam w poprzednim poście, że w tej notce będzie potrzebna mi będzie Wasza pomoc. Chodzi tu w zasadzie jednak bardziej o to, abyście odpowiedzieli na pytanie, bo Wasze odpowiedzi z pewnością będą mi bardzo pomocne. A mianowicie..

O czym chciał/abyś przeczytać na blogu w najbliższym czasie?

Tak jak już poniekąd wspominałam, w ostatnim czasie większość rzeczy związanych z blogiem nie idzie po mojej myśli, ale chcę to naprawić i wziąć się za bloga. Wrócić do częstej aktywności, różnorodności postów. Mam nadzieję, że razem z moją poprawą, poprawią się też statystyki na blogu. Patrząc na wyświetlenia sprzed jakiegoś czasu jest poprawa, ale jeśli chodzi o komentarze i aktywność czytelników.. tragedia, haha. :) Chyba każdy bloger wie, że nawet najmniejszy wzrost aktywności osób czytających bloga jest ogromną motywacją. Mam rację?:)

Mogę liczyć na Waszą pomoc i odpowiedź na pytanie z początku wpisu? Z góry dziękuję! ♥

13 komentarzy:

  1. Ja lubię czytać o Twojej codzienności najbardziej:)
    Cudowne to zdjęcie! Wyszłaś pięknie!


    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. moze jakis dluzszy tematyczny? albo ciy!:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakieś notki tematyczne i może ootd? :)
    cheeckered.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Może Twoje plany na wakacje 2015? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może jakaś stylizacja? :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Może jakiś post z faktami? Chętnie bym się dowiedziała czegoś nowego o Tobie :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Może Twoje postępy w fotografii? Uwielbiam Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja najbardziej lubie posty, gdzie jest wiecej zdjec, zwlaszcza robionych aparatem, a tematyka codziennosci jest bardzo fajna, ja akurat lubie takie lifestylowe posty

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. wiesz co czasem dziala u mnie?
    wchodzę na strone z cytatami i inspiruje sie cytatem dnia :)
    spróbuj

    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)