v

środa, 13 maja 2015

nowe buciki!

Cześć!
Robią mi się malutkie blogowe zaległości, ale dziś o tym tylko tyle, że postaram się je nadrabiać i zaglądać częściej. O tak, zdecydowanie muszę się poprawić!

Chciałam w tej notce pochwalić Wam się moimi dwiema parami nowych butów, przed których zakupami nie mogłam się powstrzymać. Niestety z pięknymi sandałkami, które marzyły mi się od dawna, miałam przykrą sytuację. Po pierwsze, paczka szła do mnie prawie dwa razy dłużej niż powinna, a po drugie mimo, że zamówiłam rozmiar z odpowiednią wkładką- okazały się za duże. Będę je musiała wymienić i liczę na to, że tym razem będą szły troszeczkę krócej.
Tenisóweczki za to były spontanicznym zakupem i obawiałam się, że będę go żałować, ale na szczęście jest przeciwnie. Buciki są wygodne, a w dodatku przepiękne! Bardzo się cieszę, że jednak wróciłam po nie do sklepu. :)

Co o nich myślicie? :)

24 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyglaają, mama na dzieje, ze na nogdze również dobrze się prezentują!
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Te na obcasie sa śliczne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze ładnie się prezentują :)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. obie pary są śliczne! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Sandałki są przepiękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pierwsze genialne!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zamiar kupić te sandałki tylko w kolorze beżowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te sandałki są urocze! Szkoda, że za duże ;)
    roxanne-writes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja! te drugie są przepiękne! jak by były dziecięce to też nie przeszłabym obok nich obojętnie :D piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie ładne!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sandałki są śliczne. Mam nadzieję, ze uda Ci się je wymienić :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsza para jest super! ostatnio bardzo modny jest ten model butow ^^

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne buciki;)! Na moim blogu pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/big-pink-bag/ Zapraszam serdecznie na bloga :)! Dodaję do obserwowanych i będę zaglądać tutaj częściej. Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie są te czarne sandałki! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah, sandałki najlepsze :) ale drugie takze niczego sobie ;) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. te drugie baardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. przepięknie buty :)
    mogę prosic o klikanie w linki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie pary super! :D Miłego dreptania w nich :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Sandałki są prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)