v

poniedziałek, 4 maja 2015

zaproszenie

Heeej!
Jak dobrze być w szkole średniej i dzięki maturom, mieć trochę dłuższy weekend majowy niż reszta. Dzięki temu cieszę się wolnym aż do środy, a w sumie może by też przedłużyć sobie do piątku? Zobaczymy jak to będzie. :)
Wczoraj wieczorem pod moją nieobecność Mikołaj- mój bratanek, przyjechał zostawić u nas zaproszenia na swoją pierwszą komunię. Kurczę, jeszcze niedawno był taki malutki, a tu już komunia?! Rzeczywiście czas szybko leci. :)
Lubicie takie uroczystości? :)

31 komentarzy:

  1. Fajny blog ;)
    Tak, czas szybko leci, ale też zanim się obejrzysz będą już wakacje! :)
    Pozdrawiamy i zazpraszamy do nas : maja-syla.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie do końca przepadam za takimi rzeczami. Komunie czy wesela to nie dla mnie ;) Ale masz rację, czas bardzo szybko leci i to dziwne uczucie, nagle sobie to uświadomić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jade na komunie kuzyna za tydzien;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem wdzięczna maturzystom za dodatkowe trzy dni wolnego, jednak za rok nie będzie mi już tak wesoło :( Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. ja najbliższą komunię w rodzinie będę miała za jakieś dwa lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się cieszę, że mam jeszcze wolne dodatkowe 3 dni :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dostałam zaproszenie na komunię, tylko że od brata ciotecznego :) Wybieram się już w tą niedzielę.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jade na komunie siostry chlopaka w tym tygodniu i sie lekko stresuje haha :D

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zaproszenie! <3

    deimany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię wszelkiego rodzaju uroczystości rodzinne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niestety mialam dzis probna mature z matmy -.- siedzialam na tej sali od 13 do prawie 16 a i tak nie jestem pewna czy zdałam xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam każde uroczystości, jest to czas kiedy można spędzić go z całą rodziną. Ja również jestem zaproszona na komunie :)
    Pozdrawiam!

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja idę na komunię za 2 tygodnie, jakoś nie przepadam za tą uroczystością, jest dla mnie wyjątkowo nudna. Ale plus jest taki, że można się wreszcie spotkać wszyscy razem :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w tym roku ma kuzyn komunię. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogłabyś zmienić kolor, gdy się zaznacza jakieś słowa w notce? Gdy czytam zawsze sobie tak zaznaczam poszczególne kawałki, bo lepiej mi się czyta, niestety ten szary kolor mi to utrudnia. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to tez czesto denerwuje :( jak dogadam sie z dziewczyna, ktora robila mi szablon, to postaram sie to zmienic :)

      Usuń
    2. Ooo! :) Bardzo się cieszę!

      Usuń
  16. Średnio przepadam za komuniami,ale w tę niedzielę sama na taką idę :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też cieszę się wolnym do środy:)
    Ja raczej nie przepadam za takimi uroczystościami, nie wiem dlaczego haha

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda, czas mija niesamowicie szybko

    OdpowiedzUsuń
  19. nic tylko możemy się cieszyć z tego wolnego :D ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam w tym roku komunię ,ale kuzyna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubie rodzinne uroczystości ;)

    Pozdrawiam serdecznie ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę dłuższego weekendu!
    A takie uroczystości rodzinne, po prostu uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz talent do zdjęć pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię takie uroczystości :)
    jest dobre jedzenie :D nie no żartuję...ogólnie lubię...ale to też! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że wolne już się nam skończyło :( Komunie są okey, ale wolę wesela :3

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie uroczystości są straszne, bo się tylko siedzi i je zwłaszcza jak jest brzydka pogoda. ; D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)