v

niedziela, 3 maja 2015

friends time

Cześć!
Znów przespałam pół dnia, bo dopiero od godziny jestem na nogach i mam do siebie o to mały żal, że zmarnowałam tyle czasu. Trzeba było jednak odespać, ponieważ dopiero koło 4 rano położyłam się spać. Z chłopakiem i znajomymi pojechaliśmy na koncert, chociaż więcej siedzieliśmy wszyscy w samochodzie, niż na całej imprezie. Byliśmy raptem chwilę na Kwiatkowskim, a później z nudów się zmyliśmy i wróciliśmy na kilka piosenek Wilków. Honey przegapiliśmy całkowicie, chociaż zastanawiam się ile śpiewała, skoro nie wyszliśmy na Kwiatku, a jak wróciliśmy po godzinie, to Wilki kończyły już którąś piosenkę, haha. Cały wieczór jednak udany!
Idę zrobić sobie śniadanko, a później pomyślę co dzisiaj można porobić. Miłej niedzieli!
Jakieś plany? :)

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie klimaty, zazdroszczę miło spędzonej soboty! Pozdrawiam i życzę przyjemnej niedzieli! :)

    http://niewidocznaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar odpoczywać, taka piękna pogoda :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To musiała być szalona noc :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie oglądałam relację z tych koncertów na snapie Maff :) Czas spędzony z przyjaciółmi jest najlepszy ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha no to dobrze wam poszlo.. :D
    Ja pewnie ide na rower:3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że u mnie w pobliżu nie ma takich koncertów! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, jak byłam na Kwiatkowskim to tez sie szybko zmyłam xD

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie nie ma takich koncertów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. haha o prosze, maffashion byla tez na tym koncercie, a pozniej spedzili cala noc razem z kwiatem i honey i jej znajomymi ^^

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie specjalnie dodałam ją dzisiaj na snapie na chwilę, żeby obczaić gdzie była i wgl, ale stała pod samą sceną, gdzie ludzi nie dopuszczali :P w sumie nawet jakbym ją mijała na ulicy, to bym nie wiedziała że to ona, bo kojarzę ją tylko po pseudonimie :D:D

      Usuń
  10. Super ja osttanio na jakim koncercie byłam to Macklemore & Ryan w Torwarze Warszawka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że miło spędziłaś czas- to najważniejsze!
    Ja dzisiaj stawiam na totalny relaks:)

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę tak przyjemnie spędzonego czasu z przyjaciółmi:) ja już nie pamiętam kiedy tak spędziłam czas, a to wszystko przez pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie tam niedziela minela wyjatkowo szybko :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie wypady z przyjaciółmi,ale niestety czasu brak :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog ! też mieszkam koło tomaszowa byłam na ,majówce w zamościu, ja właśnie byłam tylko na Honoracie :)
    mycrazyworldpaula.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)