v

sobota, 2 maja 2015

sobotni seans

Heeej! Jak mija Wam sobota?
U mnie dziś nie dzieje się nic szczególnego. Do południa odsypiałam wczorajszy festyn, który swoją drogą był udany. Nie bawiłam się zbyt dużo, jednak humor jak najbardziej mi dopisywał. :) Na wieczór również mam plany, które nie przewidują odpoczynku, więc postanowiłam cały dzień spędzić w łóżku i obejrzeć film. Padło na "Love, Rosie", ponieważ jakiś czas temu przeczytałam książkę więc chciałam zrobić takie mini porównanie. I szczerze? Jak dla mnie zarówno książka jak i film są świetne, więc nie zmarnowałam czasu. :)

Rosie i Alex znają się od dzieciństwa. Gdy chłopak wyjeżdża z Dublina na studia do Ameryki, ich wieloletnią przyjaźń czekają ciężkie chwile.

Oglądaliście, czytaliście? :)

Wieczorem zmykam na koncert Wilków w Zamościu i mam nadzieję, że będzie świetnie, więc Wam też życzę miłej soboty!

19 komentarzy:

  1. Nie oglądałam, ale mam ten film na mojej liście ;) Udanej zabawy ! :)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Film widziała, jest świetny
    Udanego koncertu
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam wczoraj wieczorem, choć chciałam najpierw przeczytać książkę, no ale i tak się nie zawiodłam. Pokochałam Lily Collins, moim zdaniem była świetna :) Kilka razy wybuchnęłam śmiechem podczas filmu, raz się wzruszyłam, na pewno godny polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam, ale zaciekawiłaś mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już od dawna planuję obejrzeć ten film :)
    roxanne-writes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądałam, naprawdę świetny film :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę obejrzeć ten film, dzisiaj natomiast oglądałam sobie Igrzyska Śmierci: W pierścieniu ognia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam o tym filmie wiele dobrego i nie raz myślałam nad tym, by go obejrzeć ale zawsze wygrywał inny. koniecznie muszę go kiedyś obejrzeć, bo dobrze się zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam zamiar przeczytać książkę, a potem obejrzeć film. Dużo osób zachwalało książkę jak i film :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam film :) Strasznie mi się podobał!

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie muszę oglądnąć ten film :)
    Udanego koncertu :D

    miiszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. czytałam i oglądałam, kocham zarówno film jak i książkę! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. oglądalam ale nie czytałam, mam nadzieje ze kiedys bedzie mi dane przeczytac :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam na tym filmie w kinie i również mi się podobał:)
    Nie czytałam jednak książki.
    Miłego dnia!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tą książkę, w prawdzie nie czytałam, bo teraz muszę czytać lekturę szkolną, ale jak będzie po sprawdzianie i wypracowaniu od razu zaczynam czytać ♥ smile-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)