v

środa, 17 czerwca 2015

ochota na..

Cześć wszystkim! Od dzisiaj zaczynam już nieoficjalne wakacje. :) Postanowiłam zacząć je troszkę wcześniej niż na początku zamierzałam, ale cieszę się oczywiście z mojej decyzji. Nie mogłam doczekać się już tego wolnego, braku nauki i niechodzenia do szkoły. I nareszcie się doczekałam. :) Teraz mogę korzystać z błogiej wolności, spać do woli i nawet z przyjemnością się nudzić, bez żadnej tam myśli ile jeszcze rzeczy mam do nauczenia się. :)
Taki pierwszy dzień poświęciłam przede wszystkim na wyspanie się. Wstałam w południe i (kolejny plus wolnego) w spokoju zjadłam śniadanie. Od wczoraj chodziła za mną chęć na zupkę chińską, ale.. na surowo! Może to i głupie,  ale nie przepadam za tymi zupkami w postaci takiej jak powinno się je jeść, za to prosto z paczki mogę je jeść non stop.

A co słychać u Was? Macie już wakacje? :)

16 komentarzy:

  1. ja już raczej opuszczam lekcje, oceny wystawione więc luzik :)
    udanych wakacji!

    zachęcam do odwiedzenia mojego bloga :)
    Jeżeli Ci się spodoba - dołącz do grona czytelników :)
    http://gitara-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dziś zwolniłam się ze szkoły, jutro pewnie też nie pójdę.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zawsze jem makaron z zupek chińskich na sucho :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chodzę do szkoły ze względu na próby na koniec klasy III xD Też lubie sobie czasem zjeść taką zupkę na surowo, mają dorby makaron
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zupki chińskie :D

    Obserwuję, http://zollysx.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez czasem lubie zjesc zupke na surowo, a do szkoly nie chodze juz od pon ;/ niestety nie moglam isc

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Też na to czekalam, oo uwielbiam zupki chińskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też lubię zupki chińskie prosto z paczki, haha! Ten makaron jest pyszny, szkoda, że taki nie zdrowy :(
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zaczęłam wakacje, a właściwie zacznę je od jutra :D I na początek mam ten sam plan! Wyspać się porządnie :) W sumie w trakcie realizacji, bo przespałam dzisiejsze całe popołudnie ;) Ja nie lubię zupek chińskich w żadnej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  10. oo, curry, mialam dzis na obiad :D
    tez kiedys lubilam jesc tak prosto z paczki haha.

    OdpowiedzUsuń
  11. wakacje cudowna rzecz;)))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja staram się nie jeść takich zupek, ale jak mnie najdzie ochota to umarł w butach :DDD Zapraszam na nowy post <3 Pozdrawiam!
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wczoraj nawet jadlam, hahaha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też wolałam zupki na surowo XD jeszcze kiedy je jadałam :D i tez od dzis mam (nieoficjalne) wakacje ;) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)