v

niedziela, 14 czerwca 2015

wieczorne niebo

Hej! Niedziela minęła mi naprawdę nudno, ponieważ spędziłam ją w domu i w sumie nie robiłam nic konkretnego. Dopiero za chwilę zabieram się za naukę na jutrzejsze, na szczęście już przedostatnie poprawki.
Przed chwilą wyszłam chwilę posiedzieć na dworze, jak to często robię letnimi wieczorami. Uwielbiam ten zapach powietrza, który kojarzy mi się z wakacjami i miło spędzanymi wieczorami na świeżym powietrzu. Niestety komary nie pozwoliły mi na długie rozkoszowanie się tym i szybko przegoniły mnie do domu. Na szczęście chociaż zdążyłam zrobić zdjęcie pięknego, czerwcowego nieba. :)

Lubicie takie wieczory na świeżym powietrzu? :)

25 komentarzy:

  1. Piękne niebo!
    _________
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. ja swoją spędziłam w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również muszę za sekundkę zabrać się za naukę... Powodzenia w poprawianiu! :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jutro poprawiam wiec takze. Jak nie poprawie to sie zabije :(
    andziathere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie tez czesto komary zmuszjaa do powrotu do domu! ja wszystkie poprawki mam juz za soba, wiec tak naprawde mam "wakacje"!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zdjęcia nieb. :) Kocham lato szczególnie wieczorne letnie dni. :)
    swiat-wedlug-pauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne niebo :)
    uwielbiam takie wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcie, lubię wieczory na świeżym powietrzu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne zdjęcie:) Też uwielbiam takie letnie wieczory- cudowny klimat i masa wspomnień!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo! :)
    tylko jeszcze gdyby komarów nie było... przepiękne niebo! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W ciepłe wieczory bardzo przyjemnie się siedzi na dworze ;) Zdjęcie bardzo ładne ci wyszło, niebo wygląda tak kolorowo ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Komary to rzeczywiście niesamowita udręka! dobrze, że chociaż chwile dały spokój, abyś mogła zrobić takie ładne zdjęcie ;)
    powodzenia na poprawkach! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam spędzać letnie wieczory na świeżym powietrzu - mówiąc o czym mówiąc pisze ten komentarz siedząc w ogródku :)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, nienawidzę komarów :/.
    Piękne zdjęcie :D.
    _____________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. KOMARY! wrr. mieszkam koło lasu ich liczba mnie dobija:)

    tak pomagam bloggerom w designach - tyle, na ile potrafię:) w tym momencie trwa sesja którą jestem pochłonięta, ale wraz z rozpoczęciem wakacji na pewno wrócę do tworzenia szablonów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam siedzieć na dworze wieczorem ♥ śliczne zdjęcie

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Komary to złooo! Ale wieczory przy takim niebie bardzo nastrajają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także lubię wychodzić wieczorem na świeże powietrze, niestety jedyną moją możliwością jest balkon, ale zawsze coś! :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny, obserwację i komentarz. ♥
Z pewnością odwiedzę Twojego bloga, więc nie musisz się reklamować.
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie będą akceptowane.
Nie uznaję obserwacji za obserwacji i komentarza za komentarz.
:)